Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under maj 2010

Av Sara Erlandsson - 28 maj 2010 10:43

Sitter i skolan. Har precis lämnat in dom sista uppgifterna i skolan. Är så hiiiiimla glad nu! ÄNTLIGEN färdigt. :-D


Gjorde matteprov idag och hade sån jävla press på mig. Skulle jag få IG på provet så skulle jag på IG i betyg.. Och det var sån lättnad när hon gav mig provet och jag såg att hon bara hade kopierat uppgifter från boken och det var dom uppgifterna som har jobbat med hela veckan. Behövde knappt kolla på uppgifterna för jag kunde redan svaren i huvudet typ! SÅ JAG FÅR FÖRHOPPNINGSVIS GGGGG!!!!!!!!!! :-D

Lättnad, lättnad, lättnad.
Äntligen behöver jag inte ha ångest för skolan längre. För idag sätts betygen! 

Ikväll ska jag till Hällekis och va med massa folk :-) Får se lite vad som händer.
Ska försöka uppdatera lite oftare nu också.

MASSA GOA PUSSAR !

Av Sara Erlandsson - 25 maj 2010 17:14

 
   


Sjuuuuuuuuuuukt hur mycket jag vill ha dessa grejer! SJUKT.


Limegrön tungpiercing
SÅ JÄVLA SNYGGA SKOR

Snyggt linne

Av Sara Erlandsson - 17 maj 2010 22:14

Gjorde min bilduppgift hemma idag.
Uppgiften var att slänga ihop ett collage med saker vi gillar & våra intressen.
Har inte direkt några interssen så fick använda fantasin lite...

Har gjort bilden i paint så jag får väl nöja mig med detta.
Går väl inte göra något speciellt bra i paint egentligen så...  

klicka för större
  pengar, kläder, äventyr, mobil, dator, kinesiska tecknet för vänner.

Kunde gjort mycket bättre ifrån mig men jag orkar verkligen inte bry mig. Ska ändå bara ha G i bild.

Av Sara Erlandsson - 17 maj 2010 21:32

Usch, jag har verkligen ingen lust överhuvudtaget att blogga!
Har hänt många saker som jag inte vill dela med mig till alla om på sista tiden & då känner jag inte för o blogga :-)

***

Men i Tisdags kväll åkte jag ju iallafall till Vara för att sedan följa med Lela till skolan.
Var riktigt kul o se alla igen, och det kändes precis som när jag gick där igen..
Saknar det som fan!

 


Jag saknar henne redan! Underbara människa.  

     

På tosdagen satt jag inne hela dagen. Lela kom hem till mig i slutet.
Satt vid datorn, pratade & sjöng mest.

I fredags släppte pappa av mig i Lidköping. Mamma & Putte som skulle lämna gossarna hos Mini hämtade upp mig på vägen.
Dom hade gjort iordning mat åt oss, så gulliga dom är! :-D

 
Här står Ida & grillar!

Sen åkte vi hem till stora Götene igen!

Städade mitt rum & sen kom Stoffe. Vi kollade på film & sådär :-)

På lördagen hade jag utegångsförbud hela dagen.. Jätte roligt hade jag, verkligen.
Gjorde absolut ingenting på hela dagen!
På kvällen hade jag däremot lite roligare.

Igår gick jag upp vid halv elva eller något, åt lite & sen cyklade jag till Hällekis.
Olov mötte mig på vägen och så gick vi hem till Viktor. Senare kom Tobbe & Stoffe.
Åkte ut & åkte båt. Senare på kvällen åkte vi till brottet o grillade. =)

 
Idag började skolan igen. Har som tur är temavecka (sex&samlevnad) denna veckan, orkar verkligen inte skolan mer.
Idag har jag bara velat lägga mig ner & dööööö.. Har så jävla mycket som behövs fixas innan skolan slutar & jag vill hinna umgås med mina kompisar också.
Saknar underbaringen Cicci något så fruktansvärt mycket!
Har inte träffat henne på skit länge..   

FY

Av Sara Erlandsson - 10 maj 2010 21:37

Allt detta p.g.a dig. Kunde det inte börjat tidigare? Kunde jag inte fattat tidigare..

Av Sara Erlandsson - 10 maj 2010 21:18

Har haft grymt mycket (kul) att göra nu det sista.


TORSDAG:
Var med Marre, Ammervik & Johan efter skolan i Hällekis. Gick bara runt lite. Köpte glass & käka på pizzerian.

FREDAGS:
Hade orientering på morgonen. Åkte moppe dit med Vikki & Alle. Efter orienteringen var jag med Marre & Noor hela dagen. På kvällen åkte vi till Hällekis & grillade med 15 antal pers. Vi åkte bort till Tobbe, Viktor & Olov som också grillade nere vid brottet.
Åkte hem vid halv 2.

LÖRDAG:
Gick upp vid 10-11, duschade & sen kom Olov & Viktor o hämta mig på moppe. Åkte till Hällekis. Träffade Tobbe, Wille, David, Stoffe, Björk, Amanda, Björk (?), Christian. Åkte & träffa Josse & Noor en stund. Åkte hem vid 1-2 på natten någon gång.

SÖNDAG:
Cyklade in till Hällekis, var med några ovanstående. Kollade på film & bara chillade typ. Dom puttade hem mig på cykeln med mopparna, trodde fan jag skulle dö! Haha.

IDAG:
Stannade i Hällekis efter skolan. Viktor hittade mig sittandes på konsum oså fråga han om jag ville följa med honom hem. Gjorde det & senare kom Tobbe, Stoffe, Olov & David. Åkte till crossbanan - utsikten - viktor - konsum - hem till mig.

IMORGON:
Skiter i skolan i morron. Åker med mamma till Lidköping, tränar på körkortet, åker till Hällekis & är med pööjkarna igen antar jag. Pappa kommer & hämtar mig på kvällen.

ONSDAG:
Följer med Lela till skolan, JAA! ÄNTLIGEN. Saknar henne & alla så!
Vettifasen vad vi hittar på sen, men hade väl tänkt o stanna i Vara en stund eller något.

TORSAG:
Är i Vara hela dagen.

FREDAG:
Kommer hem till Hällekis. Är säkert ute en del igen :-) Så jävla mycket roligare att va ute än att sitta inne i mitt rum.

LÖRDAG:
Vad händer?! :-D

SÖNDAG:
Vad händer?! :-D

Nu förstår ni varför jag inte har uppdaterat så mycket & varför jag inte kommer göra det på ett tag heller.

Av Sara Erlandsson - 4 maj 2010 17:38

Har försökt blogga, men jag har fan inget att skriva om just nu.
Har inte ens lust. Jaja, det kommer när det kommer :-)
vi ses!

Av Sara Erlandsson - 1 maj 2010 13:30

Jeeeevlar vad många besökare jag har haft det senaste dygnet, herrejisses.
Antar att det är p.g.a tatueringen.
Längtar tills jag ska göra nästa! =)

Skapa flashcards