Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under juni 2010

Av Sara Erlandsson - 21 juni 2010 15:51

AVSLUTA MENINGARNA

Jag har insett att min senaste kyss - jag fick inte betydde något
Jag pratar - om onödiga saker
Jag tycker om - mina vänner
Jag avskyr när folk - inte är sig själva
mina närmaste vänner är - underbara
Min första vän hette - emelie dehnby tror jag.
Kärlek är - jobbigt
När jag borstar tänderna - sitter jag på toan
När jag lagar mat - brukar det bli något enkelt
Det sexigaste yrket är - dans!
Det är charmigt när - killar har rufsigt hår
Jag är rädd för - ingenting typ..
Den värsta känslan är - besvikelse och nervositet/oro
Den bästa känslan är - lycka
Jag kommer alltid att vara - mig själv
Det finaste som finns - är vänskap
I sommar - ska jag hinna med så mycket som möjligt!
Sist jag grät var - när jag kollade på film
Jag kan - tänka på en småsak hur länge som helst
Jag kan inte - spela fotboll
När jag vill tänka går jag - på en lång promenad
När jag bakar så bakar jag - 5 minuters-kola
Min mobiltelefon är - framför mig
När jag vaknar på morgonen - vill jag sova ännu längre
Innan jag går och lägger mig - vänder jag mig alltid mot väggen
just nu tänker jag på att - jag borde städa egentligen!
Bebisar är - jobbiga
Idag har jag - gått på toa och suttit här
Ikväll ska jag - va ute
I morgon kommer jag - Köra upp på körskolan
Jag vill verkligen - få min önskning att gå i uppfyllelse.

Av Sara Erlandsson - 21 juni 2010 02:30

   

   


   

   

   

   

   

  

   




    

Av Sara Erlandsson - 21 juni 2010 02:04

Hellu! 

Har inte bloggat något i helgen för jag har vart & campat. 
Pappa, Maria, Simon, Adam, Tim & jag åkte till ljustjärn och hälsade på min släkt & bara kopplade av.
För att det inte skulle bli så tråkigt åkte Lela med :-)


Det var ingen vanlig camping för det fanns ingen ström överhuvudtaget, ingen dusch, ingen toa... INGENTING. Det enda som fanns var ett utedass & en pump.


    

Lela


  

Jag


 Vi slår upp det förbannade tältet....


 Jag & Lela frös som fan på natten, därför är vi så himla snygga..


 Lela poserar

Bryggan en bit ifrån den lite mindre bryggan vi står på


 Adam, Maria & Lotta sitter vid lägerelden. Mysigt.


Lela täljer en flipp-flopp sko.. haha!


  

Adam, hemresa. 


Tiden fördrev vi med att gå runt sjön, ro till en ö, sitta vid lägerelden, tälja båtar m.m, bada, spela brännboll, käka godis, grilla, lyssna på musik, putta i folk i sjön, jävlas med allt&alla och bara sitta där o slappna av & bara umgås med släkten. 


När jag kom hem tog jag mig en efterlängtad dusch & åt mat. Sen kom Thörn & David. Vi kollade på The exorcism of Emily Rose & Orphan och rökte vattenpipa.

Kan inte säga annat än att helgen har vart riktigt lyckad.

En riktigt mysig helg faktiskt! :-)

<3

Av Sara Erlandsson - 15 juni 2010 15:29

Underbar låt. Älskar den.


Av Sara Erlandsson - 15 juni 2010 15:06

En liten video på när 9C tränade på sitt spex inför supén!

 

Av Sara Erlandsson - 15 juni 2010 14:50


HT 09


Bild:
                                       G
Engelska:                               
G
Hem- och konsumentkunskap:  
G
Idrott & Hälsa:                        
G
Matematik:                            IG

Musik:                                  
VG
Biologi:                                   
G
Fysik:                                     

Kemi:                                     
G
Geografi:                                
G
Historia:                                  
G

Religionkunskap:                      
Samhällskunskap:                    
G
Slöjd:                                     
G
Svenska:                                 
G
Teknik:                                    
G


VT 10 / NU


Bild:                                       G

Engelska:                               VG

Hem- och konsumentkunskap:  G

Idrott & Hälsa:                        G

Matematik:                             G

Musik:                                   VG

Biologi:                                 MVG

Fysik:                                     

Kemi:                                    VG

Geografi:                                G

Historia:                                 VG

Religionkunskap:                      

Samhällskunskap:                    G

Slöjd:                                     G

Svenska:                                VG

Teknik:                                   VG



Är faktiskt ganska nöjd med mina betyg med tanke på att mina betyg nollställdes helt när jag bytte skola i höstas.

Så jag har jobbat upp mig till 6 VG & 1 MVG på 5 månader. 
Det får duga :-) 

Av Sara Erlandsson - 15 juni 2010 14:41

I söndags kom Wille, Edward, David, Thörn & Stoffe hem till mig. 


Vi rökte vattenpipa (försökte iallafall..?)  & kollade på skräckfilm, Rec 2 (den var värdelös, så se den inte).
Sen försökte jag bränna ner Instängd 2 på skivan eftersom dom andra ville se den, men det gick inte så bra så istället satte jag på filmen 21
 

 David, Wille, Jag, Stoffe, Thörn.

Av Sara Erlandsson - 15 juni 2010 14:26

Vaknade halv fyra på lördagen. Var helt utslagen och låg o kolla på tv hela dagen.

 
Vid 17.00 kom Mini, Flammo, Ida & Tobbe hit på middag. Lite senare kom Flasse. 
Mini & Ida åkte hem vid 20.00 & vi andra satt uppe hela natten & spelade poker, badade badtunna, drack cider & lyssnade på musik.

Jag spelade inte poker för jag var DJ för kvällen, haha!


Då kändes det riktigt att det var sommarlov igen, för sånt här gjorde vi alltid förra sommaren.  




  

  


Blev inga bra bilder så ni får bara två.

Ovido - Quiz & Flashcards