Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under juli 2010

Av Sara Erlandsson - 25 juli 2010 20:40

Orkar fan inte skriva något. Men jag ska. Snart...

Av Sara Erlandsson - 17 juli 2010 13:05

Blev precis väckt av ett sms från Amanda. Hon är påväg hit nu! =)
Så nu ska jag skynda mig att göra i ordning i mitt rum eftersom det ser förjävligt ut.  


  

En väldigt gammal bild på mig & Amanda..


  


Bloggar mer senare! 

Av Sara Erlandsson - 16 juli 2010 14:57

Känner mig så jävla rastlös. 
Har jag ingenting att göra så kryper jag på väggarna här hemma, måste ha något att göra! Så fort jag vaknar på morgonen tänker jag "vad ska jag göra idag?" & om jag inte kommer på något roligt så vänder jag mig om o somnar om. 

Så kan jag hålla på till jag verkligen känner mig tvungen att gå upp.


Så vad ska jag göra idag? Nu när jag äntligen kommit upp ur sängen. 


Har några små alternativ:


1. städa mitt rum. 
2. Åka till pappa
3. ...eller Lela?
(vill träffa henne innan hon åker till kroatien)

4. hitta på något kul i Hällekis. 
5. Kanske vara med Amanda om hon vill komma hit idag istället för imorgon.  

6. Bara slappa. Men hur kul är det?





 

Av Sara Erlandsson - 15 juli 2010 00:30

Har precis ätit underbar mat, bytt om till mjukiskläder & knäppt upp en cider och tänkte att jag skulle blogga lite. 



  


Jag älskar verkligen sån här mat! (grillat kött, potatis, sallad & bearnaisesås)

mums, mums, mums .. 

Det var det jag åt nyss.


Var ett tag sedan jag bloggade nu så vet inte vart jag ska börja riktigt.
Så jag börjar från början.


I måndags förra veckan åkte jag härifrån (hällekis) till Vara på min moppe! Är riktigt stolt över mig själv att jag klarade hela vägen utan att ramla.

Det var när jag kom hem till Vara som jag såklart skulle ramla..


  

  


Ser ju riktigt mysigt ut, eller hur? Fick åka in till sjukhuset för att göra rent såren från allt grus, eftersom jag ramlade på rullgrus. Men annars gick allt hur bra som helst. 


  
Dagen efter det stötte jag på Affe inne i Vara. Han frågade om jag ville följa med på "grillfest" & jag sa ja, så vi åkte hem till honom & väntade på Ossian & Linus. 


  

  

Vi red även på hennes hästar, har tyvärr ingen bild på det. 


  

Var lite med Lela i Vara också. =)


  

Men sen kunde jag inte göra mycket mer eftersom jag fick ögoninflammation (igen..) så jag fick ligga inne i ett mörklagt rum, med solglasögon på mig & handduk över ögat. Det var hemskt kan jag säga! Fyfan...


  

Tog en riktigt snygg bild på Simon också ... haha.



Åkte hem ifrån Vara igen på Torsdagen. Och hemma har jag...


  


...festat lite, fint.. haha! ...


  

... brottats med en jävla örn ... 


   ... och solat ...


  

... fyllt i tatueringen...


   ...och duschat i spöregnet! :-D



I söndags kom Cicci hit & i måndags åkte jag med henne hem. Sen igår tog vi en 3 timmars lång tur till Stenungsund & träffade Wictor o Felix. Vi käkade & sen åkte vi hem till Wictor & kollade på film, sen var det dags att åka hem igen. 


  


  


Var en riktigt mysig dag faktiskt & jag älskar att åka buss o tåg! Speciellt långa resor...


Sov hos cicci & åkte hem idag, skulle egentligen stannat längre men jag fick ögoninfalmmation igen. Jävla skit.


Var så jävla rastlös när jag kom hem, men som tur var ringde mormor & frågade om jag ville följa med på bingo & det ville jag.


   

Vi vann tyvärr ingenting...



Det var allt jag har gjort denna veckan, i princip. 


  


Nu ska jag gå & duscha osen ska jag nog kolla på film. Puss 

Av Sara Erlandsson - 9 juli 2010 01:20

Ska blogga när jag kommer hem & kan ladda in bilder ifrån mobilen =)
Är i Vara just nu, & planerar att åka hem imorgon om det är bra väder och om jag är frisk ifrån min ögoninflammation.

Vi hörs då istället! Puss   

Av Sara Erlandsson - 5 juli 2010 14:40

Var ett bra tag sen jag uppdaterade nu.
Vet knappt vart jag ska börja... Men kan börja med midsommar. Tar bilderna som minnen.  


MIDSOMMAR:
Jag var på Liseberg med Stoffe & Thörn hela dagen. Var roligt :-) min favoritattraktion är självklart höjdskräcken, guuud vad jag älskar den! Vi var där till stängningsdags & sen åkte vi till Hällekis skyttebanan och var med alla där. Var väl inte så jätte kul men. Efter det gick vi hem till Wille oså var jag & några andra där till klockan 15.00 då vi åkte och käka pizza. 


Jag & Tobbe tog massa fulkort!


 


***


Efter några dagar blev jag islängd i poolen med mobilen i handen, så har inga bilder och därför inget minne om vad jag har gjort heller eftersom alla dagar är så lika varandra! 


Men har iallafall köpt en ny mobil & jag älskar den! Sony Ericsson aino. 
 
 
Så efter det har jag tagit lite mer bilder.


Några dagar har vi vart hemma hos mig & rökt vattenpipa: 


  

 

    

  


Förlåt för att bilderna är lite suddiga.


Sen har jag äääääntligen fixat mitt moppe kort. Tyckte inte att provet var speciellt svårt och jag hade inte tränat någonting innan så.. 


Har grejat med moppen lite: 


  


Vi har vart och badat i börjkölasand:


    

  

  



Jag, mamma & Hampus var & hälsade på lite släktingar i sjötorp:



  

   

    


SEN HAR VI FESTAT VID SKYTTEBANAN IGEN:


            


Det är nog alla bilder jag har tror jag. Har haft det riktigt kul i sommar och vill inte att allt snart ska ta slut.. 
Men längtar ändå lite till hösten när jag börjar De la Gardie, hälsa- kroppsvård!  


Nu ska jag ringa pappa & se om jag kan komma till Vara :-) Sen blir det väll att vara med Lela hela dagen! 


  



Jag hör av mig ;-) puss! 

Ovido - Quiz & Flashcards