Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under augusti 2010

Av Sara Erlandsson - 31 augusti 2010 19:33

Matfestivalen i fredags var riktigt kul faktiskt, träffade folk jag kände hela tiden. As roligt!
Har knappt vart hemma någonting i helgen för det. Kom ifrån skolan i fredags, fixa mig, åkte till matfestivalen, kom hem, sov, gick upp, jobbade, kom hem, fixa mig, åkte till matfestivalen, kom hem, sov, gick upp & jobbade, kom hem, sov & gick till skolan.
Eller nej just det ja, Thörn & Wille var hemma hos mig i söndags och kollade film också =)


    På jobbet.


        

  Matfestivalen.



Igår följde jag med Lela hem till Vara helt oväntat. Hon gick av bussen i lidköping för att byta buss och jag följde med henne.


 

Här är Lelas dörr... Haha! En del bilder på bland annat oss.


 



Har inte gjort mycket mer i veckan faktiskt. Känner att jag börjar bli sjuk, är riktigt hängig, har ont i halsen och i huvudet. Hoppas det går över för imorgon ska jag & min klass åka iväg på en liten resa & övernatta. Blir nog skojigt.


Nepp, nu ska jag ta & städa lite oså innan Thörn & Wille kommer för att kolla klart på filmen vi börja kolla på.

Av Sara Erlandsson - 27 augusti 2010 18:21



Sämst kvalité.. Spola fram till dom börjar sjunga.

Av Sara Erlandsson - 27 augusti 2010 18:08

Efter att Thörn & Lund har tjötat på mig 1000 gånger om, så drar jag nu till...

MATFESTIVALEN!   


Imorgon ska jag jobba till halv sju & sen på kvällen blir det matfestivalen en gång till =)
Vi får se när jag hinner skriva.

Av Sara Erlandsson - 27 augusti 2010 14:34

Sitter i skolan och har datorkunskap, ska hålla på & greja i word.. Verkar ju jääätte roligt. Verkligen...


Hoppas på att få sluta lite tidigare så jag hinner med tåget hem som går 15.40, ikväll ska jag antagligen in till Hällekis.
Skulle egentligen på matfestivalen men jag åker dit imorgon istället eftersom det passar bättre. Ska även jobba imorgon. Bläää, jag hatar att jobba!

Men nu måste jag hänga med här. Pösshej.

Av Sara Erlandsson - 26 augusti 2010 23:05


Min absoluta favorit låt. Har lyssnat på den nästan varje dag i 1½ år och jag tröttnar aldrig...


Och det bästa med den är att jag hittade den själv, ingen annan som jag känner som har hört den innan mig, vad jag vet =)

Av Sara Erlandsson - 26 augusti 2010 19:45

Från allra första början såg det ut såhär, ni ser att munnen är sned:
 

 


Sen fick jag äntligen tandställning, munnen är fortfarande sned:

 


Efter ett halvår, lite mer, fick jag göra två små operationer för att dra ut visdomständerna, eftersom dem skulle vara ivägen vid den stora operationen. Först var det höger sida:


 

Ni ser ju själva hur svullet det var.


Sen var det vänster sida:
   


Här är en video på när jag är nerdrogad i lugnande, haha! Har inget minne av detta:


 


Sen var det äntligen dags för den stora operationen, det var hemskt:


  Ser ju så fräsh ut......


  Kan aldrig sluta skratta åt den här bilden alltså! HERREGUD. HAHAH.


Detta är några dagar efter operationen:

Syns ju ingenting p.g.a bandanan men.  


Fick livnära mig på sånt här i några veckor:

 


Efter två veckor såg jag ut såhär på halsen & var fortfarande lite svullen:


 

Sen tog jag äntligen bort tandställningen härromdagen & nu är allting ÄNTLIGEN färdigt!!!
Jag är äntligen klar med allting, kändes som att detta aldrig skulle ta slut...
Men nu är jag klar. Och nu ser det ut såhär, raka, vita tänder & rak mun:


 


 

 


Tre år för allt detta, & helt klart värt det =)


Av Sara Erlandsson - 26 augusti 2010 19:10

Har ju börjat i ettan nu. Hälsa- kroppsvård, och det är redan roligt! Idag fick vi lära oss handmassage och vi fick och fick även ge handmassage till tvåorna.


I tisdags fick jag även ta ut min tandställning! Är skit nöjd och tänkte att jag skulle göra ett litet inlägg på hur det blev =).. gör det sen.

Igår frös jag som fan! Så jag fyllde upp våran jacuzzi och badade i typ en och en halv timma, hur gött som helst.. Var så jävla mycket skum bara, jag var tvungen att stänga av badkaret för att det skummade över. Helt sjukt, jag försvann där under :-D haha.

 

 

Våran underbara katt har fått små kattungar också!
3 stycken fick hon, tyvärr dog en.. Han kunde inte äta så den dog av svält. Sorligt.
Bilderna blir inte bra när man ska ta kort på så små katter men här får ni se lite iallafall!

 


 
Alla tre får plats i mina händer, syns inte så bra på bilden men..


Lite random cp bilder.


       


Nu ska jag skriva ett till inlägg =)

Av Sara Erlandsson - 24 augusti 2010 23:20

Klockan är ganska mycket så jag hinner inte skriva något just nu.
Men jag måste tala om att jag fortfarande finns kvar & att jag snart tänker blogga om hur det är att gå i skolan, våra små söta kattungar och bilder på mina tänder + före,efter bilder sen operation o.s.v

Höööööörs. Så snart som möjligt.

Skapa flashcards