Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under oktober 2010

Av Sara Erlandsson - 30 oktober 2010 14:52

... kanske dags att röra på mig?

Av Sara Erlandsson - 30 oktober 2010 14:13

Kom precis hem ifrån Martin. Har lanat med honom & Thörn. Hade en bra kväll/natt. Har säkert käkat upp två chips påsar ensam + 2 liter cola.   

Är jävligt trött också. Ska snart städa mitt sjukt stökiga rum....


      

.... sen ska jag duscha. Känner mig ganska ofräsh. Efter det ska jag äta något & sen tror jag att jag ska cykla in till Hällekis, orkar inte sitta hemma idag. 

Fick förresten ett tips om en läskig skräckfilm, Seed, så den kanske jag tar & laddar ner också. Hoppas på att den är bra och läskig.


  


jag har ont i magen   

Av Sara Erlandsson - 28 oktober 2010 22:52

  



Riktigt bra skräckfilm! Kanske inte så läskig, men jävligt bra. Helt oförutsagt slut. Japp, riktigt bra   

Av Sara Erlandsson - 28 oktober 2010 16:33

Kom precis innan för dörren. Skönt att vara hemma & äntligen fått höstlov! 


IDAG:
nu ska jag kolla klart på filmen, the back-up plan, den är ganska bra faktiskt!  

  


Sen ska jag ta en liten power-nap till maten är klar. Efter det ska jag städa mitt rum, det behövs verkligen.. 


Sen kaanske jag lägger upp bilder på mina nya kläder. Om jag orkar. 

 

Puss  

Av Sara Erlandsson - 28 oktober 2010 07:40

Sitter i skolan nu & börjar om 20 minuter. Hoppas det blir en bra dag idag.. 
Efter skolan ska jag åka till Lidköping & sen ta tåget hem :-)


  Pucko    


Ikväll ska jag & mamma kolla på skräckfilm & käka gutta. Mysigt.

Så jävla gött för imorgon är jag ledig också!    

Av Sara Erlandsson - 27 oktober 2010 20:49

  



Jag ska hitta dig,

du ska bli min igen,

jag ska bära dig på ryggen hela vägen hem.

Av Sara Erlandsson - 27 oktober 2010 20:45

   Innan


   Färgen


   Efter

Efter  

Av Sara Erlandsson - 27 oktober 2010 19:53

... kommer ännu mer inlägg! :-)

Skapa flashcards