Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under november 2010

Av Sara Erlandsson - 24 november 2010 18:24

Har inte bloggat på drygt en vecka nu. Har inte orkat eller haft lust. 
Men här kommer update iallafall!


ONSDAG:
Sov hemma hos Erika. Vi bara pratade, pratade och pratade... Sen gick vi till ICA och köpte bananer med glass. När vi kom hem åt vi pizza, stekta bananer och glass till det, mums! Hade jätte mysigt   


   Erika har världens keligaste katt! Hayasinth tror jag hon stavas.  


TORSDAG: 

Jag & Erika försov oss i typ två timmar, bra gjort!   

Kom i lagom tid till hantverken. Vi har lärt oss att göra flätor. Fiskbens-fläta, inbakad fläta, utbakad fläta. 


  

Sen gick vi till McD som vanligt och åt frukost, som vanligt det med. Haha!


  



FREDAG: 

I fredags var jag i skolan som vanligt. På kvällen gick jag, Martin, Thörn & Jacob på bio. Harry Potter 7, del 1. Den var rätt bra! Bara längtar tills nästa del kommer, ska givetvis försöka se den på bio också. Kom hem vid 1 på natten. 


 


 


 


 

 

   Hahaha, snyggt...


 

LÖRDAG:

Åkte med mamma och mormor till Skövde för att handla julklappar. Jag köpte ljus och en bricka till det, jag älskar ljus & sånt mysigt! Köpte även sillybandz, haha...

På kvällen åkte jag på LAN hemma hos Thörn. Det var jag, Thörn och Edward bara så det var ett chill lan. Började spela wow lite smått, och jag säger bara en sak: Det går verkligen inte bra!! Hahah. Just nu är jag på level 12 eller 13 och har spelat kanske 5 timmar? Vettifasen.


SÖNDAG: 

Vi gick och la oss klockan 6 på morgonen och vid 11 var vi uppe och spelade igen. 

Vid 3 skulle Thörn ha kalas eftersom han fyllde år så jag gick ut och var med David. Vi gick hem till Lund och efter en stund kom Wille, viktor och Tobbe också. 

Åkte hem på kvällen sen och spelade wow igen, haha. 


MÅNDAG: 

Gjorde inte ett skit på hela dagen. På kvällen åkte jag till Lidköping och var med Martin i skejthallen. Försökte lära mig skejta men det gick inte så bra. Var ganska många jag kände i hallen faktiskt, det hade jag inte räknat med.   


  

IGÅR/TISDAG: 

Var kvar på extra matten i skolan. Tog sen bussen till Lidköping och tåget till Hällekis. Där stog thörn på stationen och vänta på mig och martin, som tydligen också var på mitt tåg. Haha! 

Vi gick till gårn, satt där och prata lite och sen åkte jag hem och slösurfade vid datorn hela kvällen. Åkte 4hjuling hem, skoj som fan i denna snön! haha. 


IDAG: 
Har suttit och pluggat hela dagen. Urtrist men verkligen jätte behövligt, har världens prov i morgon.

  

Nu orkar jag dock inte plugga längre så nu ska jag nog städa mitt rum och sen ska jag & mamma gå ut och gå. Mys! =) 

Har laddat hem ljudboken till boken vi måste läsa i skolan så jag hoppas det går bättre för mig nu. 

Av Sara Erlandsson - 23 november 2010 12:03

Har massor att skriva om men jag orkaaar inte blogga........ 

Av Sara Erlandsson - 20 november 2010 22:12

Färgade hela underhåret blont. Blev ganska bra, förutom att det just nu är orange. 
Men det kommer nog bli bättre ju mer jag tvättar det.

 

   as fula bilder jag vet.. ska fixa bättre snart. 


NU: wow! Lanar med Edward & Thörn. Kommer med uppdatering över veckan i morgon eller något. 

Av Sara Erlandsson - 18 november 2010 20:37

Vad tycker du om mig ? från 1-10? ;)

Erika, babe! 10 såklart ;-) 

 

gillar du kött :D

haha, ja det gör jag.

 

hur många har du haft sex med?

Jag vet att ni tycker det är skit tråkigt att jag inte kommer svara på det. Men det är faktiskt något jag inte kommer tala om eftersom jag tycker det är alldeles för personligt och jag vill inte att vissa personer ska veta det. 

 

sex första gången? :)

Hmm vad menar du? Antar att du menar när min första gång var. Det var förra året i Augusti (14 år) tillsammans med mitt ex som jag var tillsammans med i 4 månader. 

 

hur många läsare har du? :)

Oj, det varierar väldigt mycket. Om jag lägger upp länken till bloggen på facebook brukar jag ha runt 50-70 läsare, men jag gör inte det ofta så vanligtvis i genomsnitt 20-30 läsare. Alltså inte så mycket. Men jag har börjat uppdatera mer nu så jag hoppas på att det blir fler :-)

 

Jadu, vad är det du tkr är viktigast när det gäller personligheter? Vad är lixom en Bra person för dig? Snäll, rolig, ..?

Om det gäller kompis: Jag måste kunna lita på min kompis så hon/han måste vara ärlig, hon/han måste ha samma humor som mig, gärna ganska framåt (alltså inte blyg) & vågar bjuda på sig själv. Någon som är sig själv! Gärna någon som har mycket gemensamt till mig, men det är inget måste. :-) 

Om det gäller pojkvän eller dyl: Något jag tycker är väldigt viktigt är ärlighet. Jag måste kunna lita på min kille. Jag avskyr lögnare. Han måste ha humor. Han måste vara artig!! Tycker om när killar tar i hand, säger tack för maten, ja & nej tack, och sånt (hah, jag vet jag är petig). 

Jag tycker det är gulligt när killar blir lite generade men ändå är ganska framåt när han är med mig. Haha, & min mamma måste gilla honom :$.. Snäll och sånt är ju självklart!

 

hur gammal är du?

fyllde 16 förra onsdagen.

 

Hej

Haha, tjenare Martin ;-)

 

Hahah sicka kommentarer..

Ångrar du att du bytte skola?

Nej, det gör jag inte :-)

 

HHAHAHA VA FAN? Vilken sida läste du det på?

Hahahah, cp bok. Sida 13! Bajs bok är vad det är. 

 

Har du någon gång funderat på att stänga ner din blogg?

Hmm Njae, inte riktigt. Jag kommer aldrig någonsin ta bort bloggen men däremot så har jag ju små ”pauser” ibland, är nog därför jag tappar många utav mina läsare, när jag inte orkar eller har lust att blogga. Men som det ser ut nu så kommer jag inte stänga ner den :-) 

 

är du nöjd med din kropp? typ bröst och mage oo så
:P

Jag vet att det låter väldigt konstigt, men det varierar dag till dag. Ena dagen kan jag vara jätte nöjd över min kropp & dagen efter det kan jag tycka att jag har jätte ful kropp.. Jag kan t.ex känna mig jätte smal innan jag äter något & efter jag har ätit något känner jag mig jätte tjock. Kan bero på att jag har en ätstörning (är inte sjuk i den just nu, men den finns alltid där). Men jag försöker för det mesta se min kropp från den bästa sidan & skita i vad andra tycker, och det fungerar rätt bra nu faktiskt :-)

 

vilka bloggar följer du?

filippalund.se" title="http://0.0px;">filippalund.se" target="_blank">0.0px;">filippalund.se

kissies.se" title="http://0.0px;">kissies.se" target="_blank">0.0px;">kissies.se

finest.se/falsksanning" title="http://0.0px;">finest.se/falsksanning" target="_blank">0.0px;">finest.se/falsksanning

minichristensen.blogg.se" title="http://0.0px;">minichristensen.blogg.se" target="_blank">0.0px;">minichristensen.blogg.se

nadjas.se" title="http://0.0px;">nadjas.se" target="_blank">0.0px;">nadjas.se

amandahoffmans.blogg.se" title="http://0.0px;">amandahoffmans.blogg.se" target="_blank">0.0px;">amandahoffmans.blogg.se

hv1b.devote.se" title="http://0.0px;">hv1b.devote.se" target="_blank">0.0px;">hv1b.devote.se

nooriie.bloggplatsen.se" title="http://0.0px;">nooriie.bloggplatsen.se" target="_blank">0.0px;">nooriie.bloggplatsen.se

mihaela.bloggplatsen.se" title="http://0.0px;">mihaela.bloggplatsen.se" target="_blank">0.0px;">mihaela.bloggplatsen.se

storstarksnygg.blogg.se" title="http://0.0px;">storstarksnygg.blogg.se" target="_blank">0.0px;">storstarksnygg.blogg.se

juliahbaby.bloggplatsen.se" title="http://0.0px;">juliahbaby.bloggplatsen.se" target="_blank">0.0px;">juliahbaby.bloggplatsen.se

Av Sara Erlandsson - 17 november 2010 08:29

Kom till skolan för ca. 40 minuter sen, mötte Erika vid Sandtorget sen gick vi till skolan. 

Har fått en ny lärare i Svenskan nu eftersom Marie är våran nya stylistlärare, hon verkar helt ok faktiskt!   


Efter skolan ska jag med Erika hem. Ska sova där i natt så ikväll får ni ingen uppdatering


 
Nu ska jag forsätta läsa den här vidriga boken. Wiho! :-) 

Av Sara Erlandsson - 16 november 2010 20:22

Funderar på att färga det igen...


        


        


Vad tycker ni?

Av Sara Erlandsson - 16 november 2010 20:00

Åkte med mamma hem förut men gick av i Hällekis, innan det tog vi en geo cache! Gick hem till Thörn. Vi kollade på tv och sen vid halv sex kom momo och hämta mig. 
Kom hem och åt och sen fikade vi, mamma fyller ju som sagt år idag.


Nu åkte precis momo & Börje hem. Så nu ska jag snart ta hand om tvätten, plugga lite & sen duscha. Sen ska jag lägga mig i sängen och kolla på Ung & Bortskämd, rätt underhållande! Haha. 


Har huvudvärk idag igen, som vanligt. Gör ont i hela vänstra sidan av ansiktet...   


       När jag och mamma var ute och hämtade en cache. 


  

Pepparkakor & glögg. 


        


Riktigt tråkiga bilder, yes I know. 


Fortsätt ställ frågor i frågestunden! Ju fler frågor desto fortare kommer svaren upp, glöm inte att du får ställa mer än en :-)

Skapa flashcards