Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under januari 2011

Av Sara Erlandsson - 31 januari 2011 22:55

  

LISTEN TO THE SOUND OF YOUR LIFES MUSIC


and

sing with it.

Av Sara Erlandsson - 31 januari 2011 22:50

 

I WANT TO BE. WANT TO BE.



Bilden är tagen alldeles nyss.  

Av Sara Erlandsson - 31 januari 2011 21:04

Har funderat på det ett tag nu. Jag kanske ska sluta lägga upp på facebook varje gång jag har gjort ett inlägg. Det är några som kommit och klagat på det. Kommer inte ha lika mycket läsare, men förhoppningsvis gör det ingen skillnad. 


Vad tycker ni? Ska jag sluta lägga upp länkarna på facebook för att det är jobbigt att se eller är det bra att ni kan följa bloggen där? 


Kommentera nu. Det är eran chans att påverka!


Självklart tillåtet att vara anonym.

Av Sara Erlandsson - 31 januari 2011 20:25

DETTA ÄR DITT  LIV. GÖR VAD DU ÄLSKAR, OCH GÖR DET OFTA. OM DU INTE TYCKER OM NÅGOT, ÄNDRA PÅ DET. OM DU INTE GILLAR DITT JOBB, SLUTA.

OM DU INTE HAR TILLRÄCKLIGT MED TID, SLUTA TITTA PÅ TV.

OM DU LETAR EFTER DITT LIVS KÄRLEK, SLUTA;

DET KOMMER FINNAS DÄR NÄR DU SLUTAT LETA. SLUTA ÖVER ANALYSERA, LIVET ÄR ENKELT.  VARJE LITEN BIT. ALLA KÄNSLOR ÄR FINA, NÄR DU ÄTER, UPPSKATTA SMAKEN. ÖPPNA DITT SINNE, DINA ARMAR OCH DITT HJÄRTA FÖR NYA MÄNNISKOR, VI ÄR FÖRENADE I VÅRA SKILLNADER. FRÅGA NÄSTA PERSON DU SER VAD DERAS PASSION ÄR OCH DELA DIN INSPIRERANDE DRÖM MED DEN. RES OFTA; GÅR DU VILSE KOMMER DET HJÄLPA DIG HITTA DIG SJÄLV.

VISSA MÖJLIGHETER KOMMER BARA EN GÅNG, GÖR NÅGOT STORT AV DEM. LIVET HANDLAR OM DE MÄNNISKOR DU TRÄFFAR OCH DET DU SKAPAR MED DEM, SÅ UT OCH BÖRJA SKAPA. LIVET ÄR KORT. LEV DIN DRÖM OCH BÄR DIN PASSION.

               

/ Sara

Av Sara Erlandsson - 31 januari 2011 20:01

Är så himla trött idag. Herregud. Jag har sovit sen klockan 17.00 ända till nu, 20.00. Är fortfarande lika trött alltså. 


Idag har jag vart i skolan. Första dagen vi fick äta på restaurang. Den ligger en gata ifrån skolan så det var inte så långt som alla trodde. Tyckte maten var helt okej, men jag tror den är är bättre imorgon. Hade en rätt chill dag idag, efter lunchen hade vi hantverk så vi skulle sota igen: 


   haha vad kul jag ser ut. :-) tur det då..


Efter skolan åkte jag till Lidköping. Har äääntligen lämnat tillbaka min jävla fuuuucking bok som skulle vart tillbaka för typ 3 månader sen. 


Btw, gick på en kille i Skara som var rätt snygg. Så gick han av i Lidköping och vi gick åt samma håll, typ bredvid varandra.. haha fan vad pinsamt. På torget tänkte jag "aahh, gött nu går han nog rakt fram" Tror ni inte han skulle till biblioteket också eller? Hahaha. Fan vad pinsamt, kände mig som värsta stalkern


Gick vidare till DLG. Gick till hr och satt o snacka med Jacob lite. Sen gick jag till tåget (sprang rättare sagt, vilket jag inte hade behövt göra..). Där satt Björk helt ensam på en liten plats i tåget, så jag satte mig bredvid honom. 

Sen kom mamma och hämtade mig. 


När jag kom hem käkade jag och sen gick jag ut och la mig. 


Vet inte vad jag ska göra nu. Vill fortsätta sova egentligen.. haha!

Av Sara Erlandsson - 31 januari 2011 17:00

Sjukt trött. Omg jag dör. Gonatt. 

Av Sara Erlandsson - 30 januari 2011 23:41

 Modell: Sara       Fotograf: Cicci       

Ovido - Quiz & Flashcards