Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under april 2011

Av Sara Erlandsson - 29 april 2011 00:01
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sara Erlandsson - 28 april 2011 23:41

Kom precis hem. Var som sagt i Hällekis och prata med Thörn en stund. Efter det åkte jag till David & kollade på BB med honom. 


 


Nu sitter jag här med mamma & käkar chips. Vi kollar på tv och lyssnar på alla knackningar som kommer med jämna mellanrum... Det spökar här! Har hänt massa saker vi märkt av, riktigt kul!      


 

Av Sara Erlandsson - 28 april 2011 21:03

Å....  


Att jag inte ens klarar att sitta hemma och inte göra någonting en hel eftermiddag utan att inte ha något att göra. Mamma stryper nog mig snart, "vad ska jag göra, mamma?" "mamma, jag har tråkigt" "fan vad tråkigt jag har..." "mammaaaaaaaa..... vad ska jag göra då?!"  




Men jag ska nog in till Hällekis nu för Thörn kom precis hem. 

Sen ska jag hem, duscha & sova.   

Av Sara Erlandsson - 28 april 2011 19:58

Idag sket jag i skolan igen. Åkte till DLG och pratade med syon, det behövdes verkligen. Jag ska verkligen byta nu till hösten så det känns inte ens värt att prestera bra i skolan. 


När Thörn hade slutat gick vi genom halva stan till Oneway, piercingstudio, och Thörn köpte töjningar. Sen åkte vi hem. 


Tog även en glass på vägen  


Har inte gjort ett skit nu när jag kom hem. Ingen vill tydligen svara när jag ringer eller smsar & alla andra ska iväg någonstans. Skulle egentligen vart med Martin men det sket sig det med. 


Så nu sitter jag här helt ensam i min Onepiece, som är helt underbar, som jag köpte av mamma för att hon tyckte den var för tjock. 


   Gillar dock inte rosa.... men det får gå.


Nu vettifasen vad jag ska göra. Har svintråååååkigt! 

Av Sara Erlandsson - 28 april 2011 19:49

Var som sagt i Götene igår. Jag gick till UM och skulle fixa min p-stav. Fick med den hem men får inte sätta i den än utan måste vänta på mensen. 


   Kanylen ser inte allt för härlig ut... Kan tyvärr inte öppna förpackningen och visa.


Gick även till Fornäng och hälsade på David lite och sen åkte jag till Hällekis & prata med Thörn en stund. 


 


Åkte hem vid 16 och käka. Vid 18 kom Thörn & David hem till mig. Vi röka vattenpipa och kollade på film. 



Av Sara Erlandsson - 27 april 2011 11:50

Struntade i skolan idag eftersom jag har annat som behövs göras och hade ingen skjuts imorses. 


Ska snart åka in till Götene tänkte jag. Jag ska tanka och åka till ungdomsmottagningen för att se om dom har någon tid att sätta in P-stav. Hoppas, hoppas, hoppas att jag kan göra det redan idag! 


   Ajaj..


Nu ska jag göra mig iordning och sen ska jag dra mig. 


PÖSS

Av Sara Erlandsson - 26 april 2011 22:16

Idag var jag i Hällekis en stund efter skolan. Hämtade mina saker hos Thörn och satt & snacka med honom ett tag. Åkte hem för o käka vid 5 och sov i någon timma. Åkte tillbaka till Hällekis vid halv 9. Åkte upp till gårn där Wille, Edward, Lund, Stoffe, Thörn, Martin & Viktor var. 


I slutet när de flesta hade åkt hem lekte jag, Stoffe, Lund, Thörn och Wille på lekplatsen en stund. Jag, Lund & Thörn producera även en egen as grym låt!   


Blir inga bilder idag utan det får bli filmer istället. Men hoppas ni gillar det lika mycket.


MIN, LUND & THÖRNS LÅT.....     


 

STOFFE SNURRAR PÅ SNURRAN


 


  Vad arg jag blir när jag tittar på det nu & ser att det är så mörkt att man inte ser något!   


Hade tydligen slutat med att han spydde när han kom hem... Hahaha! 

Av Sara Erlandsson - 26 april 2011 20:14

 


SHE SAYS SHE'S FINE, BUT SHE'S GOING INSANE.


 

SHE SAYS SHE FEELS GOOD, BUT SHE'S IN A LOT OF PAIN.


 

SHE SAYS IT'S NOTHING, BUT IT'S REALLY A LOT.


   

SHE SAYS SHE'S OK, BUT SHE'S REALLY NOT.


 

Ovido - Quiz & Flashcards