Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under juli 2011

Av Sara Erlandsson - 26 juli 2011 13:24

Efter att ha läst på många bloggar att Jersey Shore ska vara så jävla bra så var jag tvungen att ladda ner det och kolla.

   


Och efter första avsnittet skäms jag så mycket att jag nästan vill sjunka genom sängen.....

Av Sara Erlandsson - 25 juli 2011 21:37



You are. 

So cute. 

You should, 

fall in love with me.

Don't be so shy,

I'm the perfect guy.  


You say I'm so cute, 
I should fall in love with you. 

I say I'm so shy, 

you say you're the perfect guy. 

I should probably be on my way. 


We can dance til' the sun comes up,

it's ok just fallow me home. 


Don't you wanna follow me home?


   

Av Sara Erlandsson - 25 juli 2011 21:23

 


ENERGI BOOST, YEAH.

Av Sara Erlandsson - 25 juli 2011 14:57

Igår jobbade jag mellan 11 och 16. Åkte med Björk & Jakob upp till Skagen och sen släppte Björk av mig & Thörn hos mig. Vi var barnvakt i ett par timmar och efter vi lagt barnen kollade vi på film, Leon the professional. Den var väl sådär..  
Sen kom mamma och Putte hem så vi körde hem Thörn. När vi kom hem igen kollade jag och mamma på film, session 9. Den var... ja.. konstig.

Sen gick jag och la mig.


Idag är jag ledig. Så jävla skönt! Imorgon också för den delen. Jobbar lunch på Onsdag nästa gång. Chill som fan ju!


Vet inte vad jag ska hitta på idag, vi får se!    

 

Av Sara Erlandsson - 24 juli 2011 01:54

Ååååå.... Har inte gymmat på typ 3 veckor! Usch, ångest. Man mår sjukt mycket bättre av att träna & jag vill till gymmet nu, nu, nu! 

   

Av Sara Erlandsson - 24 juli 2011 01:11

Igår jobbade jag från 11 till 3. Åkte hem, sov några timma och sen gjorde jag mig iordning för fest. 


Hade ganska kul, var lite mer av en chillfest så det var rätt lugnt. Vid 01 tiden drog alla ner till hamnen och badade i vänern. Alla i underkläder... hahaha. Tog tyvärr inga bilder därifrån. 


Sen körde vi sanning och konsikvens. Fick ta av mig tröjan och låta som en anka, gjorde bort mig lite med ett gällt kvidande typ eftersom jag inte har en aning om hur ankor låter. Kvack kvack? 
Vi körde även den gamla fina traditionen och sjöng Beer and Whiskey, remake of Simon Lund.  Video på det kommer! Kommer även video på när Robin Rundqvist gör armhävningar i kalsonger mitt på festlokalens golv.   
Några fick även byta kön och gå runt i det motsatta könets kläder.

Kanske var det lite galet ändå?

                             


 

 


Av Sara Erlandsson - 22 juli 2011 19:15

Sitter på golvet framför spegeln i mitt rum med sminkpenslarna i full fart. Snart äre fest som gäller! 


Visst blir jag fin?


 
 

Skapa flashcards