Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under augusti 2011

Av Sara Erlandsson - 30 augusti 2011 22:55

Kommer ni ihåg i början på förra året när jag skrev att vi var i Bösshamn med klassen? Ska göra om samma procedur detta året eftersom jag går om samma linje fast i en annan klass. Ska förhoppningsvis bli kul...
Förra året blev klassen ganska tajt efter den resan så hoppas det blir likadant detta året!   


Så idag har jag packat. Så jävla tråkigt. Hatar att packa. USCH!
   

Här är lite bilder från förra året. Ni som läst min blogg länge känner nog igen dem.

               

Av Sara Erlandsson - 30 augusti 2011 22:48

Slutade skolan vid 14.30 idag. Jag & några tjejer i klassen gick ut på stan lite snabbt tillsammans där jag bl.a fixade min praktikplats! Skönt att ha det gjort redan. Ska vara på Kopparsalongen i Lidköping

Efter det tog jag bussen till Götene & mötte upp Wille. Jag klippte mig & sådär. Köpte även en inpackning som tydligen ska vara jävligt bra. Ska ju spara håret nu så det är bra att ha det liksom. 

   

Inpackningen är från GOLDWELL, världens bästa märke så jag hoppas står upp till mina förväntningar.

När jag kom hem käkade jag, satt vid datorn lite & kollade på tv. Har förresten äntligen köpt mina älskade räkor som jag har velat ha sen i Lördags. Så har suttit och tuggat i mig dem också.

     

 

Av Sara Erlandsson - 30 augusti 2011 20:41

Var som vanligt inne lite på flashback & läste. Hittade tråden om en fotograf som sägs vara äkta, men tros vara fejk. 
 

Kikade in på hans blogg & hittade helt otroliga bilder. Kan inte tro för mitt liv att dessa är äkta. Han påstår också att han inte använder sig av photoshop, liksom va?

Hur är det möjligt? 


TITTA BARA! (klicka för större)


       
   


 Vet faktiskt inte vad jag ska tro. Var först 100 % på att det var fejk, men efter att ha kollat i hans arkiv och sedan letat upp  några sidor för att se om de är fotoshoppade så vet jag inte vad jag ska tro. Sidorna visar att ingenting är photoshoppat. Dock verkar det som om han har fifflat med exif datan.  


Hm... Vad tror ni? Sjukt snygga bilder anyways imo. 
Här hittar ni hans blogg. 



Bloggar mer snart. Nu ska jag se på true talent!   

Av Sara Erlandsson - 29 augusti 2011 21:58

 
             

Idag fyller underbaringen Erika år. Grattis!  

Saknar dig så himla mycket. 

Av Sara Erlandsson - 29 augusti 2011 21:48

Sen hade vi kräftskiva här hemma. Mamma lovade mig att det skulle vara så hiiiimla gott. Men fyfan vad det smakade illa. Tacka vet jag räkor, mina underbara räkor!  

   

Senare på kvällen drack vi lite och satt & prata o lyssna på musik. 

Av Sara Erlandsson - 29 augusti 2011 21:44

Har även vart på Matfestivalen, 3dje året i rad nu. Var dock inte så roligt iår. Förfesten var däremot kul. Vi var hos Josse. Vi drog ut på stan runt 10 och efter det gick vi & käka på mcD typ 3 gånger. Karusellerna var stängda när vi skulle åka också, lite tråkigt. Jag var hemma vid 03.30 tiden. 


                  

Av Sara Erlandsson - 29 augusti 2011 21:39

   I aulan första dagen i skolan.

   

Jag, Madde, Paulina & Thörn gick till Elake måns & käka efter skolan. Gott! 


Första skoldagen var bra. Men det sög att gå igenom allt som vi gick igenom förra året, typ rundvandring... Vet ju redan vart allt ligger så det var lite tröttsamt.

Klassen verkade bra oså. Tråkigt bara att den redan, efter 1 vecka, har blivit väldigt uppdelad. Förra året var liksom alla vänner med alla efter bara några dagar! Absolut inte samma sak detta året. Kanske blir bättre när vi har vart i Bösshamn dock. Hoppas det iallafall. 


Av Sara Erlandsson - 29 augusti 2011 21:32

       

Sen vare lite fest hos Viktor. Stannade inte speciellt länge, åkte hem & käka istället, haha! 

Ovido - Quiz & Flashcards