Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under november 2011

Av Sara Erlandsson - 27 november 2011 00:08


Har alltid älskat Eminems låtar & texter. Den här låten & videon tillsammans är så jävla hemsk..  

Stackars lilla kille. 



Av Sara Erlandsson - 26 november 2011 23:57

Vaknade av att mamma ringde och väckte mig idag vid 13. Gick upp och åkte hem strax efter det. Har vart hemma hela dagen och bara slappat. Har vart så skönt! Jag har sovit, suttit vid datorn, byggt med lego med Hampus, ätit chips och övningskört i typ 2 timmar.


Ska snart gå och lägga mig. Är fortfarande trött sen igår och ska upp tidigt imorgon för att åka på haita yoga (tror det stavas så?) och sen gymma någon timma. Ska bli så jävla gött.

   

Av Sara Erlandsson - 26 november 2011 23:42

Igår var det en väldigt lång dag. Hade först skola till 11, masserade 2orna och lite annat. Jag & Martin gick omkring lite överallt på stan och slöade till 13.


Kom hem vid 14 och började med maten, tog disken och bakade tårta till klockan 17. Kul men jobbigt. Vid 18 kom min släkt hit för att fira mig som har fyllt år och min lillebror som fyllde 6 år igår. Vid 21 tiden åkte jag till stan hem till Leah och drack med henne, Paulina, Madde och Mirna. Sjukt flummigt! Senare på kvällen gick vi till torggrillen och fyllekäkade. Gick hem till Michael vid 3 tror jag & badade och sen sov.
Hade en riktigt bra dag & kväll faktiskt!  


      
Rätt chill dag i skolan! Saft och pepparkakor.


 
Jag är så duuuktig!


     
 
 
 
Jag bakade tårtan längst till höger, höhöhö..   


             
 
        

Av Sara Erlandsson - 26 november 2011 23:37

Morgonen i torsdags var väldigt rörig. Jag & Paulina käka iallafall frukost på elake måns. Sen var det aerobicsdans i skolan, var sjukt jobbigt och jag var kass på det imo. Efter vi slutat skolan vid 12 gick jag och Paulina till gymmet och gymmade i 1,30 timma. Efter det solade vi. Åkte hem till Michael efter det och sov där.


     

Av Sara Erlandsson - 26 november 2011 23:22

Var i folkets park i tisdags och kollade på när min lillebror dansade. Var så sött så! =)


     


Har även 2 filmer men orkar inte ladda upp dem ifall det inte är någon som är intresserad.

Av Sara Erlandsson - 26 november 2011 23:03

Det är hur många som helst som har frågat mig om länk till killen som läste av mig för att de själva vill prova.

Så jag tänkte att jag gör ett inlägg om det.


1. Gå in på overnaturligt.ifokus.se

2. Gör ett konto

3. Gå in i tråden "Ny - Avläsning"

4. Leta upp någon som du tycker verkar bra! Vargman var den som "läste av mig" (eller gick in på min blogg..).

 

Av Sara Erlandsson - 25 november 2011 15:29

       


Well, I hope you learned a lesson cuase you'll never be messin' with my head again the way that you did.

It was never gonna work, you were to much of a jerk and I'm finally fed up with it.
I miss you now and then, but would I do it all again? - Nah!

Ovido - Quiz & Flashcards