Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under januari 2012

Av Sara Erlandsson - 28 januari 2012 12:40

Igår kollade jag och Michael på 2 Twilligt filmer, drack öl, käka gurka med dipp och chips. Fick veta att Erika var i stan och festade lite så jag och Michael gick dit. Erika, Elias, Björkman, Jonathan och Rebecka var hos Erik när de andra var på parketten. Så vi satt där och prata ett tag med dem innan vi gick hem och kollade klart på filmen och sov. 

         

Idag ska jag åka till Amanda och vara hundvakt med henne. Herregud vad länge sen det var jag träffade henne... Mer än ett halvår tror jag faktiskt! Ska bli skönt =)


5-10 Februari ska jag förresten bo med Erika hos Elias medan de är på skidsemester. Så den veckan tillbringar jag i Vara. Ska även försöka åka till pappa snart, men han är tydligen i Thailand? Fick veta det av min kompis Lela... Känns ju jävligt bra att man har sån bra kontakt med sin egna pappa liksom.  

Av Sara Erlandsson - 28 januari 2012 11:48

Kom på att jag vägde mig för första gången på flera år typ förra veckan innan jag började med träningen. Vägde mig igår igen bara för skojsskull och upptäckte till min stora förvåning att 1,5 kg har försvunnit från min kropp. 

Igår var jag och mamma o träna. Jag körde bara crosstrainer igår eftersom jag har fått blåsor under fötterna av gåbandet. Förbrände 407 kcal. 


Drack den här drickan innan träningen och jag rekommenderar den verkligen! 
   
 

Man blev helt skakig och "uppåt" av den. Skulle kunna stå på crosstrainern hur länge som helst kändes det som. Ska definitivt köpa den nästa gång också! Varnar er dock för att magen blir lite konstig av den.. Mamma fick springa på toa 3-4 gånger efter och jag gick 2. Sjukt! Aa, man blir bajsnödig alltså. 


Detta var min frukost igår; 2 äggvitor, 2 GI-brödskivor (bröd gjort på surdeg) och o'boy såklart, klarar mig fan inte utan den. Får däremot bara dricka 1 glas om dagen nu, vilket kunde vara 4-5 om dagen förut...   

Glömde ta kort på middagen men jag åkt kokt kyckling i buljong, bulgur och sallad.  

Av Sara Erlandsson - 26 januari 2012 22:16


Så sött verkligen... lol   

 
 
Mitt rejäla matfusk igår... Chips, dipp, cola (dock inga kcal i det) & en påse pimpim. Favoritgodiset typ...

   
Har även köpt in nya smaker och filter till eciggen. Tog smaklös och tobak eftersom de andra hjälper inte lika mycket mot röksuget. Imorgon äre förresten 2 veckor sen jag sluta röka. Funkar finemang med elcigg faktiskt, trots att det är rätt löjligt om jag får säga det själv...


Ska lägga mig och sova i min underbara, sköna, älskade, stora säng helt ensam nu utan en snarkande pojkvän som gör en helt jävla galen på natten.... Så underbart! haha   

Av Sara Erlandsson - 26 januari 2012 20:26

Idag brände jag 664 kcal på gymmet. Rekordet hittils!


Matintaget för idag har varit: 

 
Var sjukt godissugen efter gymmet men jag kopplade på tunnelseéndet och gick rakt fram till hyllan med alla "bantnignspreparat". Tyckte jag var riktigt stark där, jag som är världens gottegris annars... Haha! Men med tanke på allt godis och skit jag åt igår så fick det vara idag.  


 

En timma senare åkte jag hem och käkade middag. Mamma hade gjort en gratäng med bara grönsaker i. 


     

Nu till kvällsmat blir det äggvita med lätt majonäs och en natrulett. 

Av Sara Erlandsson - 26 januari 2012 13:40

Idag har jag tränat varje dag i exakt en vecka. Känns så jävla gött! 
Här är det jag har gjort de senaste 2 dagarna:

Tisdag: Crosstrainer, 250 kcal
             Löpband, 250 kcal
             Styrka, 60 kcal
Totalt: 460 kcal.


Onsdag: Löpband, 511 kcal. 
Totalt: 511 Kcal.


    

Inte dåligt ändå. Maten har fungerat bra den också tills igår... Då jag och michael köpte chips, dipp, cola, korv och lite godis. Fail. Jaja, får träna bort det nu. Tänkte att jag ska köra på samma som igår, programmet "Weight Loss" då jag förbrände 511 kcal. Kändes riktigt gött. Ska träna i 2 timmar idag, sen ska jag hem.
Nu ska jag dra mig bort till gymmet, ciao! 

 

Av Sara Erlandsson - 22 januari 2012 18:10

 
Avslutas när jag har fått tillräckligt många frågor.

Av Sara Erlandsson - 22 januari 2012 16:10

Blev ingen träning på gymmet idag. Mamma var för trött för det. Men jag ska nog träna lite på pilatesbollen sen, det tog sjukt mycket sist jag gjorde det! Det kände jag iallafall dagen efter. Jag ska förmodligen träna på sirius imorgon innan skolan börjar, har 1 timma och 40 minuters sovmorgon så det blir perfekt. 


Har precis lagat mat. En liten nyttigare variant av köttfärsås.

Detta är vad jag har ätit idag:
 


Frukost; 2 äggvitor & ett glas citronvatten. 


    
Middag; Köttfärs med majs, krossade tomater, tomatpuré, buljong, tacomix och tabasko. Till det bytte jag ut spaghettin mot sallad och champinjoner stekta i vitlök. 

Var ganska gott faktiskt. Nu ska jag städa mitt rum, skotta snö och koppla in boxern till min tv. Efter det blir det träning, kanske tar en promenad också om jag orkar.  

     

Skapa flashcards