Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under april 2012

Av Sara Erlandsson - 26 april 2012 14:22

Håller på och packar iordning lite för ikväll. Känns som om jag ska lämna Sverige med tanke på hur mycket jag har med mig. Haha. Börjar få migrän också :-( har ont i huvud, ansikte och öra på ena halvan.. Ändå kan jag inte sluta lyssna på den här låten, som jag redan lyssnat på trehundrasjuttioelva gånger. 


Av Sara Erlandsson - 25 april 2012 23:09

Har som vanligt gjort hur mycket som helst men inte tagit några kort. Antingen så glömmer jag det bara eller så är det ett för "pinsamt" tillfälle att ta kort liksom... Ska försöka bättra mig. Det är ju trotsallt roligt att ha bilder... Vet inte hur många gånger i månaden jag går tillbaka och tittar på gamla bilder från förra och förrförra året. Saknar dom tiderna en del. 


En liten egobild
   

Har lekt lite med Hällekisborna. Vi smällde lite raketer, ströga lite, kolla film och lekte på lekplatsen haha...
         

Har träffat Lela 
   

Sminkat lite på praktiken, blev dock inte så jätte nöjd
       


Lelas catwoman! 
 

Fett med pizza 2 dagar i rad
 

Myst lite mer Erika och hennes hund & katt.
               

Åkt lite raggarbil
     

Käkat lite godis
   

Klippt Emma.
 

Kolla mitt hår, konstigt va? har inte gjort någonting... Började fundera på varför folk tror att jag slingat det men nu förstår jag...
 

Klippte Amanda lite
 

Det sneda på högersidan fixade Petra till lite sen.
 



Igår kom Josse, Marre, Noor och Karin till Modellsalongen. Jag fick klippa noor och josse och sen åkte jag med dem till Götene och var där med dem till på kvällen.
               


Är hemma hos pappa nu och sitter här i mitt tråkiga och stökiga rum... Har precis packat ner alla mina kläder och duschat. Åker ju som sagt till Marstrand imorgon så jag var tvungen att ha allt färdigt idag.
   


Gonatt! 

Av Sara Erlandsson - 24 april 2012 22:24

Gud jag är så trött och stressad hela tiden. Jag sover dåligt om nätterna och på dagarna har jag så mycket i tankarna att jag blir förvirrad över vad jag ska göra... Jag kan gå och lägga mig i sängen för att sova, ligga och tänka på något jag måste göra i en halvtimma och sen gå upp ur sängen för att göra det. Glömmer saker och kommer på saker. Pratar som en idiot heeela tiden, om allt jag har att göra och alla saker som händer i mitt liv typ, och på kvällarna ligger jag och funderar på allt jag ska göra. Idag var jag så virrig och tjatig att mamma till och med frågade om jag gick på något? Haha, herregud. Folk måste tro att jag är galen. Hinner knappt skita typ haha. 


Blir förhoppningsvis bättre efter helgen när allt lugnat ner sig lite. Ska förresten ner till Marstrand på torsdag och jobba fredag-tisdag. Ska även jobba på torsdag efter skolan på min praktik, ska göra 3 ryggmassager. Gött med lite cashflow =) får ju inget studiebidrag...


Sen ligger jag efter som fan i skolan så jag måste plugga också. Och träna också för den delen för jag ska ju springa ett lopp snart. Har inte tränat på skit länge nu. Måste fixa in pengar till våran klassresa med innan torsdag, men det ordnar sig nog. Dock ligger alla saker jag skulle sälja i skolan så jag vet inte när jag ska ta med dem eftersom jag praktiserar... Och sen får jag inte glömma att ta med min halsduk hem från praktiken imorgon. Och så måste jag packa inför helgen. Och på torsdag är det nationellt prov. Måste ta hand om tvätten också. Och nu måste jag käka för jag kom precis hem och har inte ätit sen 11 idag. O nu spökar magkatarren igen så det är så jävla jobbigt att äta. Sen ska jag klippa putte när han kommer hem. Och jag måste duscha innan jag går och lägger mig. Och välja kläder till imorgon för jag lyckas ju försova mig jämt. Sen måste jag ha pengar till att betala gymmet och mamma är skyldig mig 300 :-... Sen är det utvecklingsamtal. Måste städa mitt rum med. Måste försöka vara med mina vänner lite mer på veckodagarna. 
Guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud. 



 
Mitt huvud just nu alltså.   



Har egentligen inte så stora problem, utan många småproblem och det är så jobbiiiiigt. Hade kanske vart lättare med 1 enda stort problem? Fan, jag måste verkligen slappna av mer. 


Bloggar mer när jag har tid igen, nu kom Putte hem så nu ska jag klippa honom. Och jag har inte käkat än, gr88888888! Klockan är 22.45 och jag ska duscha, käka och packa också. Dygna inatt kanske? Haha nämen. 

Såg nu att jag skrev ett liknande inlägg igår.. Hade helt glömt av det. Ja, där ser man. 

Av Sara Erlandsson - 23 april 2012 20:13

Kom hem för typ 40 min sen. Har hunnit käka lite och kollat datorn lite snabbt. Ska nog hoppa in i duschen nu och sen lägga mig i sängen o kolla på DH till jag somnar... Är trött och behöver verkligen vila ut känner jag. 

Kommer hem sent på kvällarna, har 2 jobb right now (ett till kanske är på g, men vet inte än), praktik, skola, försäljning av paket som verkar helt omöjligt, få in pengar från vissa så jag kan betala lite grejer, prov, träning och vänner att ta hand om. Ska ju springa ett lopp om typ 1 månad och jag har inte tränat på skit länge. Hinner inte med mig själv riktigt känner jag, stressigt som fan. Jaja, den tiden kommer väl den också. Ni kanske förstår varför jag inte bloggar så mycket.
Just nu är mitt sätt att lugna mig på att lyssna på musik, prata med mina vänner så jag har annat att tänka på och sova. Skönt =). 





 



     
         
 Bilder från Modellsalongen


Av Sara Erlandsson - 22 april 2012 20:31

Vet att jag inte bloggat på ett tag nu. Är lite stressad just nu och har mycket att tänka på. Den lediga tid jag har just nu (idag, söndag) nyttjar jag till att käka godis, dricka energidricka och lyssna på musik. 

Håller på och lyssnar på massa nya band och försöker gissa vilka bra låtar som kommer bli populärast. Skoj sysselsättning haha.... 

 

       

Av Sara Erlandsson - 18 april 2012 19:54



Den här låten har jag lyssnat på sen jag var liten och jag tycker fortfarande den är lika bra, speciellt solot.. Får rysningar i hela kroppen med hörlurar på! 



Lite annat bra skit med Marilyn



Av Sara Erlandsson - 17 april 2012 18:05



Kände igen mig så när jag tittade på den här bilden, var bara tvungen o säga det.
Lägger in en goooo låt också nu när jag ändå bloggar...


 

Av Sara Erlandsson - 16 april 2012 20:56

Har precis myst ner mig i sängen efter att ha snott lite vinigum från pappas sovrum... Busigt. Ska kolla på skräckfilm nu och sen blir det käk.


Haha fan vad konstig jag ser ut på bilden...

Tänkte se "The caller" idag, läste på någon blogg att den skulle vara bra :-)

  

Ovido - Quiz & Flashcards