Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under maj 2012

Av Sara Erlandsson - 30 maj 2012 18:47
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sara Erlandsson - 28 maj 2012 19:25

Viktor hade lite fest i lördags. Vi började kvällen med att sola, grilla, dricka öl och spela kubb i kvällsolen. Sedan drog vi oss inåt och fortsatte festandet där när lite mer folk hade kommit. Trevlig kväll, synd bara att jag var så trött.


                                                     

Av Sara Erlandsson - 28 maj 2012 19:19

Viktor och hans klasskompisar på Elake måns

V    

Tåget hem
       

Några timmar i solen
   

Vattenpipa
     

Årets första dopp
               

Longboard

 

Bad med martin, thörn, jakob och henke i Årnäs. Sjukt varmt i vattnet! 
       

häng i Hällekis
       

Strög till Kullenfestivalen i Skara och sedan donken i Lidköping
     

Av Sara Erlandsson - 27 maj 2012 23:38

Rachel McAdams måste vara en av de vackraste kvinnorna jag någonsin skådat. Hon är så himla naturligt vacker. Älskar hennes utseende. Hon är speciell på något sätt. Tycker även om hennes personlighet väldigt mycket som hon har i The Notebook och The Vow. Underbar. 



         


Av Sara Erlandsson - 27 maj 2012 21:39

Har massa bilder och skit att lägga upp men jag sitter för långt ifrån bildöverförningssladden så jag orkar inte just nu. Ska käka knäckemackor, dricka o'boy, lyssna på Moby och läsa texter istället. Kanske kolla lite på DH också. Bloggar sen, eller imorgon, eller någon annan dag... hehe
Puss. 

Av Sara Erlandsson - 22 maj 2012 16:25

Bloggar inte så mycket nu. Gör mycket om dagarna men ändå inte. Är iallafall ute varje dag. Har spelat fotboll, rökt vattenpipa med foks och vart med Martin. Inget som är kul att ta kort på direkt... 
Idag försov jag mig riktigt rejält till skolan så jag bestämde mig för att stanna hemma. Har solat och pluggat hela dagen, har haft det riktigt bra faktiskt! Älskar verkligen det här vädret! Kan liksom sitta ute i tshirt och trosor i skuggan utan att frysa. Wonderful! 

Ska käka snart, sen byta om och cykla till Hällekis. Funderar på att springa i spåret och efter det blir det fotboll med Hällekis c-lag... Hehe    


Som sagt, tar inte mycket bilder och om jag gör det är dom helt osammanhängande. Följ mig på instagram så får ni se bilder :-) 

saaraerlandsson @instagram  och för er som inte har android finns det något som heter webstagram som är samma sak fast över internet.

         

Ovido - Quiz & Flashcards