Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under juli 2012

Av Sara Erlandsson - 29 juli 2012 15:04

Har inte lagt upp ngra bilder från förra helgen. Va hos wille nästan hela helgen och lana/kolla på film/umgicks med folk.

Av Sara Erlandsson - 29 juli 2012 14:53

Låg på stranden i 2,5 timma häromdagen efter jobbet. Va så jäkla skönt att bara ligga, lyssna på musik och var helt ensam. Tog ett dopp också. Var helt underbart! 21 grader i havet. Sitter på jobbet nu och slutar om 10 min :)) så tråkigt att det dåligt väder idag.

G

Av Sara Erlandsson - 20 juli 2012 15:54



Vaknade för en stund sen, ligger o kollar på när wille spelar. Ska snart dra ner till konsum och köpa godis & cigg. Känns som 1000 år sedan jag åt godis nu. Mums :).. Fast nä. Åt det senast igår. Lol.

Har inga direkta planer för ikväll så vi får väl se vad som händer.

Funderar förresten på att ta bort fb-länkningen nu när jag bloggar oftare. Annars, om jag inte gör det, så går det att blocka bloggplatsenapplilationen så att ni inte ser att jag gör inlägg :)

LOL

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2012 23:47



Va hemma lite förut och duschade snabbt sen åkte jag till Wille. Ska spela lite lol nu med thörn, wille och olov. Jag är kass. Sen blir det någon film antar jag. Någon som har ngt bra filmtips? :)

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2012 21:39

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2012 17:15

Sitter på tåget nu påväg hem. Äntligen. Satt & läste aftonbladet på mobilen och såg det här.. Haha lite komiskt. Så fult.

Av Sara Erlandsson - 17 juli 2012 22:12

Sitter ute & lyssnar på grannarna som spelar gitarr & sjunger. Ganska mysigt att lyssna på faktiskt. Måste rekomendera inpackningen (sachajuan - repair hair) jag köpte. Super dryg och riktigt bra. Mitt hår är som baby hår nu.

För er som försöker spara till långt hår tipsar jag att försöka lära er att klippa er själva, skaffa ett bra schampoo & balsam, samt en inpackning och även försöka sluta platta håret. Mitt hår har växt jätte mycket den senaste tiden pga av att jag klipper mig själv.
Klippte mig hos frisör senast i november och mitt hår är inte alls speciellt slitet. Skulle dock behöva gå till frisören för att klippa håret så det är lika långt överallt, det är ganska svårt att klippa håret som är uppklippt. Dock syns det i princip inte att jag klipper mig själv :)

Hände en liten rolig grej när jag var i gbg idag. Kom fram en kille i 25 års åldern och fråga om han hade ett sår på läppen:
Jag - ja, vad har du gjort?
Han - jag blev nedbrottad av massa ordningsvakter och poliser..
J - hmm.. Okej, varför det?
H - dom trodde jag hade stulit batterier ifrån clas olson.
J - okej, varför trodde dom det?
H - för att jag hade gjort det. (tar upp & visar)
J - aha...

Haha akward moment...

Ovido - Quiz & Flashcards