Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under augusti 2012

Av Sara Erlandsson - 28 augusti 2012 14:27

Jag är verkligen sämst på att blogga.. Jag vet inte om jag tappat lusten för alltid eller om det bara är en väldigt lång period. Jag känner att jag inte har behovet av att låta andra människor veta vad jag gör varenda dag.
Det är ingen som har med det att göra och det är en del saker jag gör i mitt liv nu som är mer "privat" som jag inte vill att alla ska veta. Jag behöver inte hävda mig på samma sätt jag behövde förr. Visst kommer jag kanske fortsätta lägga upp bilder på vissa saker men absolut inte som jag gjorde förut och jag kommer nu sluta länka till fb.
Yes, thats it :)

Jag finns på instagram @saaraerlandsson

Av Sara Erlandsson - 14 augusti 2012 19:17

Var på dollarstore idag. Hittade huuuur bra grejer som helst!

2 ansiktskrämer
Hårspray
Schampoo
Balsam
Spraydeo
Parfym
2 hårfärger
Styling serum till håret
Leave-in-conditioner för håret
Hårinpackning
Ansiktsvatten
Ansiktsskrubb
Godis
Hårband stora
Hårband små

ALLT för 400 kr.. Hade säkert gått på typ över 1000 i vanliga fall. Riktiga fynd! :) rekommenderas.

Av Sara Erlandsson - 5 augusti 2012 23:22

Sitter här nu o dricker cola o käkar popcorn. Köpte Willes gamla stationära dator och har precis gjort klart allt på den. Installerat om, laddat ned drivrutiner och installerat en massa program. Gött att äntligen ha en stationär dator igen! Har även spelat lite lol men min skärm är så kass så det var inte kul. 


Idag har jag vart i Hällekis och kollat på fotboll med killarna, sen åkte vi till Götene och käka pizza. Åkte hem efter det, tror dom andra skulle bada men jag orkade inte hänga med.. I fredags var jag på inflyttningsfest hos Martin. Orkade inte ta några bilder när jag var där så tyvärr kommer det inte upp något :-). Igår städade jag och möblerade som sagt om i hela mitt rum och blev klar på kvällen. Imorgon har jag inget planerat, men på tisdag åker jag tillbaka till Marstrand och jobbar mina fyra sista dagar! Har kollat klart på alla 8 säsongerna Desperate Housewives när jag har vart där nere om ni undrar vad  jag sysselsatt mig med... Hehe skoj. Så nu har jag ingenting att titta på längre. Är det någon som har något bra serietips? Älskar serier. Dock fick jag sån seperationsångest från DH att jag började gråta. Så jävla löjlig... Hah. 


Kanske lägger upp lite random bilder sen om jag orkar. Pusshaaaj sålänge. 

Av Sara Erlandsson - 4 augusti 2012 20:27


 


 

Detta har jag hållt på med sedan jag vaknade typ.. Blev klar nu. Helt sjölv dessutom! Bytt säng mot soffa, slängt mängder med saker och även möbler och möblerat om. Så kuuul :D



Av Sara Erlandsson - 2 augusti 2012 17:09




Vet ni vad detta betyder?
Att jag snart bara har 4 jobbdagar kvar och har redan packat allt :)))


Av Sara Erlandsson - 2 augusti 2012 17:06

Åkte till lidköping i tisdags och träffade leah, emelie och domenique. Vi drack lite vin, käka vattenmelon och prata.

Igår var jag och leah i gbg och shoppade lite. Jag köpte en mjukisdress och två nya bh:ar. Vi käkade lunch och fikade lite också.

Ovido - Quiz & Flashcards