Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under oktober 2012

Y

Av Sara Erlandsson - 28 oktober 2012 18:01

Tänkte bara köra en snabb genomgång av mitt liv just nu. 

Det är väldigt många bollar uppe i luften just nu känner jag. Jag har precis fått jobb och ska jobba min första dag imorgon. Om knappt 2 veckor fyller jag år, vilket ska bli så fruktansvärt skööööönt. Strax efter det tar jag förhoppningsvis körkort och  knappt en halv månad därefter flyttar jag hemifrån. Jag har haft så mycket att göra nu det sista att jag knappt har haft tid att varken sova eller äta, haha. Har försökt få lite tid till annat och i fredags var väl första gången tiden tillät det. Var på spelning med Wille och David och igår var jag med David och Viktor på Mcdonalds och senare på kvällen kollade vi på Stepup 1 & 2. Idag har jag inte gjort nåååågonting. Skönt ändå. Måste ändå duscha, städa mitt rum och plugga körkort. 



Ovido - Quiz & Flashcards