Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under december 2012

Av Sara Erlandsson - 23 december 2012 15:17

Igår efter jag kom hem från Lidköping städa jag mitt rum, sov och käka. Sen åkte jag till Götene och lämna saker till Putte. På kvällen sen kom thörn hit, vi kolla på ice age 3 och sen åkte vi till Götene och köpte chips och dricka typ 23 på kvällen.
När vi kom hem igen kolla vi på Ice Age 4.

Idag har jag vart i Skara och hämtat putte, slått in julklappar och fixat lite för imorn. Nu ligger jag i sängen med matkoma och väntar på att kaffet ska bli klart. Sen ska jag åka till Hällekis och köpa julklappspapper. Och imorgon är det den mysigaste dagen på året!

Av Sara Erlandsson - 22 december 2012 15:08


Hade ju som sagt tjejkväll med Lina, Domenique och Leah. Vi käka, dansa, drog till donken, drack lite och möös hela kvällen lång. Riktigt bra kväll helt enkelt =)

Av Sara Erlandsson - 21 december 2012 12:55

Av Sara Erlandsson - 21 december 2012 12:45


Har spenderat ca 1000 kr på julklappar idag. Älskar att handla julklappar! Så kul om man hittar saker som passar just den personen man ska köpa till. Hittade en skit snygg hatt också.. Eller hur? Haha..

Nu ska jag hem, käka och köra Thörn till Götene. Sen ska jag hem och greja lite och ikväll ska jag till Lidköping och ha tjejkväll med töserna. Julbord och myys!

Av Sara Erlandsson - 20 december 2012 18:13


Mamma tvinga mig att vara med henne och baka knäck och pepparkakor idag....
Igår gjorde ischoklad och detta var vad jag skrev på twitter efteråt:

"@saaraerlandsson: ÅÅÅÅÅ jag HATAR att baka. Det är fanimej det TRÅKIGASTE och JOBBIGASTE SOM FINNS. Fråga aldrig mig igen om jag kan baka. #fucktards"

Och ja.. Jag hatar att baka ännu mer nu. Och jag kommer aldrig göra det frivilligt. Kostar ju för fan lika mycket att köpa färdig bakat. Plus att jag fått två brännmärken på köpet...

Ovido - Quiz & Flashcards