Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under juni 2013

Av Sara Erlandsson - 27 juni 2013 21:54


Finns det något godare??

Det ser ut som jag har världens bilförsäljning hemma på gården. Förut var vi 8 bilar här hemma som högst haha.

Av Sara Erlandsson - 27 juni 2013 18:05

Så jävla gott. Sen ska vi åka till hällekis och köpa popcorn och dip och sen åka till mig igen och kolla på film. Perfekt dag att bara slappa på. Imorgon jobbar jag 18-03.

Av Sara Erlandsson - 27 juni 2013 02:52

Så fina. Utan smink och allt. Haha :-)

Av Sara Erlandsson - 26 juni 2013 23:54

Är hemna hos mig i och dricker och spelar spel.

Av Sara Erlandsson - 26 juni 2013 17:52

Visst är jag fin nu? Färg överallt.

Fick förresten precis veta att jag kommer få bo ensam i vårat stora hus ända till september. Vet inte om jag ska tycka det är bra eller dåligt.

Av Sara Erlandsson - 26 juni 2013 16:34

Har jobbat nu två dagar så därför har jag inte uppdaterat något. Kom hem från stan för typ två timmar sedan och var så sjukt trött så jag la mig och sov tills nu.

Ska snart gå upp och göra kaffe och ta en cigg. Sen ska jag färga håret och ögonbrynen och duscha. Efter det ska jag åka in till affären och köpa chilinötter och cola. Gud så intressant för er å veta allt jag ska göra.
Är sjukt sugen på öl så ska kolla om det är någon som vill dricka lite med mig idag :). Annars blir det väl film hos någon i Hällekis som vanligt när det är så tråkigt väder.

Skapa flashcards