Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 2 april 2010

LITE NATT "TJÖT"

Av Sara Erlandsson - 2 april 2010 03:47

Klockan är 03.48.Skrev på bloggen häromdan att Glenn skulle kommit igår (torsdag, eftersom klockan är ef. 12.00) men han kommer idag istället (fredag) så jag ska gå & lägga mig nu hade jag tänkt, måste ju gå upp tidigt & städa osådär innan han kommer 14.45 ;-). Ovanligt att jag sitter uppe såhär sent (tidigt?)... Nja. Haha :-)


Har suttit & kollat runt på massa sidor där dom har tungpiercingar, har hittat flera stycken jag vill ha! Jag ska ju nämligen pierca mig strax efter operationen.


KLICKA PÅ BILDERNA FÖR ATT SE DOM STÖRRE ( så jääävla snygga!!! vill ha vill ha vill ha)


     


Jag ska operera käken v. 16 eftersom jag har snett bett. Längtar som fan dit så jag får det gjort, hatar att gå o vänta så länge som jag har gjort nu i 4 veckor för då hinner jag bli så himla nervös! Skulle kunnat gjort det nu om det gick, NU på en gång. Men men..

Hade tänk o ladda upp före och efter bild sen när operationen är gjord så man kan se skillnaden, ska bara komma ihåg att ta en bild innan.

Nepp, sängen ropar på mig! Natti natti.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards