Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under februari 2011

Av Sara Erlandsson - 28 februari 2011 22:04

  

Idag i skolan gjorde vi flätor & romantisk tofs. 


Busshållplatsen när jag skulle åka till Lidköping

Efter skolan åkte jag till Lidköping, pratade lite med Josse på bussen   . När jag kom fram gick jag till Söderströms där Dillen & Henke satt och fikade. Pratade med dom lite och sen gick vi till DLG. Efter det åkte jag & Dillen hem till honom i Källby, hämtade skor, bytte om o.s.v Sen tog vi bussen in till Lidköping igen och gick till skatehallen

För att vara första gången jag åkte (nästan iallafall) så har jag lärt mig ganska mycket *stolt*  . Har lite ont nu bara efter mina 3 snygga vurpor & jag lär ju ha rätt många blåmärken imorn. 




TÅGET

 

Dillen (martin 2)

  

Henke

   Martin & Henke

  

Martin


I SKATEHALLEN

   

  

Erik   Fredrik

   Martin & jag

   

skate

  skate 



Jag & Dillen tog bussen hem till honom nu vid 21.30. Så nu står han i duschen & snart ska vi käka och kolla på film eller något. Sover här inatt för jag ska till tandläkren imorn i Falköping, ingen idé att gå till skolan då... 

Efter jag har vart där åker jag antagligen till Lidköping


PUSS

Av Sara Erlandsson - 28 februari 2011 16:22

    söta som få. älskar min min!



Av Sara Erlandsson - 28 februari 2011 16:17

 Jävlarna är rädda för kameran..

Av Sara Erlandsson - 28 februari 2011 10:06

     



What have you got to lose
But false intentions and a life so pretentious

What have you got to lose but false intentions and a life so pretentious?


Av Sara Erlandsson - 27 februari 2011 22:12

Jahopp. 


Igår skulle jag ju kanske vart med Kevin & Axel. Men det blev inte av. Hann däremot träffa Kevin lite snabbt. Tog bussen till Lidköping som jag sa, men gick av i Källby där Kevin & hans kompis hämtade upp mig. Vi pratade lite i bilen medan dom körde mig till busstationen


I Lidköping hämtade Martin upp mig. Vi åkte hem till honom med en gång. Vi gjorde inte så mycket, kollade mest på film & bråkade lite, höhö     

Bestämde mig för att sova över där. 

Vi satt uppe ända hela natten, sov kanske i 30 min eller något. 

Vid 12.00 hämtade mamma mig & Martin åkte med hem till oss. Vi kollade på film med somnade och sov i typ 3 timmar, haha. Vi kollade på BB och var ute & gick lite. Han åkte hem vid 21.30. 


  

   Martin gästbloggar.. Som ni kanske såg i inlägget under. Hahaha


Så nu har jag precis duschat och nu håller jag på & packar upp Half life 2. 

Så snart ska jag spela & dricka cola. Möhö. 


PUSS


btw, om ni fått några konstiga sms eller sett något konstigt på min blogg eller facebook så är det för att Martin har trollat lite...


  

Av Sara Erlandsson - 27 februari 2011 09:32

detta är en varning!

Undelaterna sprider sig i fort samhället, från gator och torg!

De tar våra jobb och bidrag! lixom har ni känt att det är mycket udelater runt dig? Typ när du går in på bion, pressbyrån, bussen, din lokala dealer och lanet.


De gör inte bara intrång utan de är satanister, nazister, kommunister, !

- undulat är  sex stycken boxtäver

- undulat är två ord (und-ulat)

- 6 + 2 = 8

- 8 + 8 = 88 (om man räknar som ett instabilt cp-barn som försöker spela plockepin fast det går inte)

- 88 = HH = Heil Hitler


Coincidence? I don't think so...


Det är bara början av alla stora bevis, så som andra världskriget, tokio hotel, och skåne.



[Guide] hur du blir av med dom


1. Ta din bil och täck den med klister, kladd och all annan skit som du har hemma i skåpen som är kladdigt. OBS (ta inte cola/läsk! man får det bara på händerna och så blir det klibbigt på nått sätt! typiskt nybörjar fel) 


2. Åk runt med bilen där undelaterna chillar, åk in i dem så det fastnar i smeten


3. Ta låss fågeljävlarna med en stor kamm (2m x 1m) som du har gjort i 9'ans slöjd (om du inte gjorde en gigantisk kam i slöjden så skit i allt ihopa och ät upp smeten på bilen)


4. Efter du plockat bort fanskapet ifrån din bil, så sväljer du dom! om du är nybörjare så linda in dem i disktrasor innan!


BONUS GUIDE: Undelat kaka


1 Liter Vodka Explorer (finns hos din langare)

3st ägg

5dl mjöl

3msk kakao

en nypa salt

Valfri dos av undelat

(Ge fan i att smöra formen, skiten fastnar ändå. åt helvete med kakan och drick spriten)



OBS. MEDANS DU UTFÖR ALLTIHOPA SÅ BYGGER DU EN BRO I FRÅN DITT HUS, SÅ DU KAN RYMA IFRÅN HUSET OM DET KOMMER EN INBROTTSTJUV! (Har inga tidigare enfarenheter av detta.)




Aum, Om tat sat, Hare Krishna

Eder evigt tillgivne,
Fick en Snilleblixt




:-)

Av Sara Erlandsson - 26 februari 2011 15:48

  

  

Ovido - Quiz & Flashcards