Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under december 2011

Av Sara Erlandsson - 31 december 2011 17:09



 

Sitter och lyssnar på Nationalteatern och väntar på att Paulina ska göra sig klar.

Sen blire till att käka och sen göra sig iordning för att dra på fest i Lidköping. Efter det blir det till att gå fram till torget och förhoppningsvis lite efterfest på det.


Gott nytt år kära läsare.  

Av Sara Erlandsson - 31 december 2011 03:22

 


Frozen as snow. I show no emotion whatsoever so
don't ask me why I have no love for these mu'fuckin hoes'.



Av Sara Erlandsson - 31 december 2011 01:09



För er som har spotify hör ni bättre här: Johnny Cash – Folsom Prison Blues

Av Sara Erlandsson - 29 december 2011 18:40
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sara Erlandsson - 29 december 2011 04:33



2009





Nu


   

HAHAHA... Alltså omg. Vad har jag gjort?    
Hoppas den där jävla oljan funkar alltså....  

Av Sara Erlandsson - 28 december 2011 18:45

       

Iförrgår åkte jag och Michael hem till mig. Vi kollade på film, Abduction. Den var sådär bra. Dagen efter slappade vi i sängen till typ kl 16 då vi käkade och sen åkte han hem.


Jag duschade och gjorde mig iordning och åkte till Wille efter det. Vi spelade Amnesia, sjukt äckligt spel... Ska ladda ner det nu och spela. Efter det kollade vi på en skräckfilm, Julia's Eyes. Sjukt bra var den! Se den alltså. 

Efter det satte vi på en till film, Black hawk down. Ganska bra film, spännande och så. 
Slutade med att vi gick och la oss vid 8 på morgonen. Gick upp vid 15 och åkte hem.


Sen dess har jag suttit här. Har lust att gå och lägga mig och sova tills imorgon eftersom hela den här dagen känns sjukt värdelös... Ugh...

Av Sara Erlandsson - 28 december 2011 18:42

             

Jag och Michael vaknade vid 15 typ. Åkte hem till hans mamma och käkade julmat. Senare på kvällen gick vi hem till Daniel och förfestade, när dom gick ut så gick vi hem.  

Av Sara Erlandsson - 28 december 2011 18:38

             
JULKLAPPAR: Frisörsaxar, Frisörschampoo, choklad, kalender, tidining, 5-6 pressentkort, pengar, kajal, smycken, doftljus, och träningskläder (på bilden nedan).


     
Blev även kortspel och lite dricka. Vann på Jin Rummy, woho.  


Åkte till Michael på Julaftonsnatten och sov där sen.

Ovido - Quiz & Flashcards