Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 6 april 2010

SKA TATUERA MIG 1 MAJ

Av Sara Erlandsson - 6 april 2010 20:36

Längtar som fan till 1 maj för då ska jag tatuera mig. Mammas kompis kille kommer då, som har haft en egen studio!


Vet att pappa inte tycker om att jag ska tatuera mig, men den här tatueringen har jag velat ha sen jag var 10-11 år. Så fort jag såg tatueringen så visste jag att jag ville ha den och jag har inte ändrat mig än idag. Så jag tar faktiskt chansen nu & gör den. Det GÅR faktiskt att ta bort tatueringar utan att det blir ärr, dock ganska dyrt. Men jag är såpass säker på denna tatuering att jag inte tror att jag vill ta bort den i framtiden.

SÅ JÄVLA SNYGG säger jag bara. Ska göra några justeringar, men här ser man hur jag vill ha det på ett ungefär.
         

400:-


Ska även göra en till som jag är 100 % säker på att jag vill ha. & det är en skorpion som ska vara i storleken 2-3 cm. Den ska också sitta på något ställe där den inte syns så mycket. Funderar på att ha den i nacken eller på sidan av hälsenan. Ville ha den på skuldran först, men jag vill inte förstöra den ifall jag vill tatuera något annat där när jag blir äldre.


100:-

Kommer bli skit snyggt! :-) & BILLIGT!
 

 
 
Ingen bild

Erika

6 april 2010 21:11

Tatueringen som ser ut som en fotkedja är så sjuuukt snygg. har funderat länge på att göra något liknande! :)

 
Ingen bild

Din cicci

8 april 2010 19:26

Du fattar inte hur jävla avis jag är :o

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards