Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 10 maj 2010

DAGS MED LITE UPDATE

Av Sara Erlandsson - 10 maj 2010 21:18

Har haft grymt mycket (kul) att göra nu det sista.


TORSDAG:
Var med Marre, Ammervik & Johan efter skolan i Hällekis. Gick bara runt lite. Köpte glass & käka på pizzerian.

FREDAGS:
Hade orientering på morgonen. Åkte moppe dit med Vikki & Alle. Efter orienteringen var jag med Marre & Noor hela dagen. På kvällen åkte vi till Hällekis & grillade med 15 antal pers. Vi åkte bort till Tobbe, Viktor & Olov som också grillade nere vid brottet.
Åkte hem vid halv 2.

LÖRDAG:
Gick upp vid 10-11, duschade & sen kom Olov & Viktor o hämta mig på moppe. Åkte till Hällekis. Träffade Tobbe, Wille, David, Stoffe, Björk, Amanda, Björk (?), Christian. Åkte & träffa Josse & Noor en stund. Åkte hem vid 1-2 på natten någon gång.

SÖNDAG:
Cyklade in till Hällekis, var med några ovanstående. Kollade på film & bara chillade typ. Dom puttade hem mig på cykeln med mopparna, trodde fan jag skulle dö! Haha.

IDAG:
Stannade i Hällekis efter skolan. Viktor hittade mig sittandes på konsum oså fråga han om jag ville följa med honom hem. Gjorde det & senare kom Tobbe, Stoffe, Olov & David. Åkte till crossbanan - utsikten - viktor - konsum - hem till mig.

IMORGON:
Skiter i skolan i morron. Åker med mamma till Lidköping, tränar på körkortet, åker till Hällekis & är med pööjkarna igen antar jag. Pappa kommer & hämtar mig på kvällen.

ONSDAG:
Följer med Lela till skolan, JAA! ÄNTLIGEN. Saknar henne & alla så!
Vettifasen vad vi hittar på sen, men hade väl tänkt o stanna i Vara en stund eller något.

TORSAG:
Är i Vara hela dagen.

FREDAG:
Kommer hem till Hällekis. Är säkert ute en del igen :-) Så jävla mycket roligare att va ute än att sitta inne i mitt rum.

LÖRDAG:
Vad händer?! :-D

SÖNDAG:
Vad händer?! :-D

Nu förstår ni varför jag inte har uppdaterat så mycket & varför jag inte kommer göra det på ett tag heller.

 
 
Ingen bild

LELA

10 maj 2010 21:41

Shit! Det är mer än vanligt mot vad du brukar göra :-D, vad kul, jag blir glad av att läsa det du gör. Haha OCH DU, FAN VAD JAG LÄNGTAR TILLS PÅ ONSDAG! :-D

 
Sussie

Sussie

10 maj 2010 22:04

Så glad för din skull gumman!! Love Ya! // Mamma

http://lemon.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards