Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 17 maj 2010

TISDAG - IDAG. MINA DAGAR!

Av Sara Erlandsson - 17 maj 2010 21:32

Usch, jag har verkligen ingen lust överhuvudtaget att blogga!
Har hänt många saker som jag inte vill dela med mig till alla om på sista tiden & då känner jag inte för o blogga :-)

***

Men i Tisdags kväll åkte jag ju iallafall till Vara för att sedan följa med Lela till skolan.
Var riktigt kul o se alla igen, och det kändes precis som när jag gick där igen..
Saknar det som fan!

 


Jag saknar henne redan! Underbara människa.  

     

På tosdagen satt jag inne hela dagen. Lela kom hem till mig i slutet.
Satt vid datorn, pratade & sjöng mest.

I fredags släppte pappa av mig i Lidköping. Mamma & Putte som skulle lämna gossarna hos Mini hämtade upp mig på vägen.
Dom hade gjort iordning mat åt oss, så gulliga dom är! :-D

 
Här står Ida & grillar!

Sen åkte vi hem till stora Götene igen!

Städade mitt rum & sen kom Stoffe. Vi kollade på film & sådär :-)

På lördagen hade jag utegångsförbud hela dagen.. Jätte roligt hade jag, verkligen.
Gjorde absolut ingenting på hela dagen!
På kvällen hade jag däremot lite roligare.

Igår gick jag upp vid halv elva eller något, åt lite & sen cyklade jag till Hällekis.
Olov mötte mig på vägen och så gick vi hem till Viktor. Senare kom Tobbe & Stoffe.
Åkte ut & åkte båt. Senare på kvällen åkte vi till brottet o grillade. =)

 
Idag började skolan igen. Har som tur är temavecka (sex&samlevnad) denna veckan, orkar verkligen inte skolan mer.
Idag har jag bara velat lägga mig ner & dööööö.. Har så jävla mycket som behövs fixas innan skolan slutar & jag vill hinna umgås med mina kompisar också.
Saknar underbaringen Cicci något så fruktansvärt mycket!
Har inte träffat henne på skit länge..   

 
 
Ingen bild

LELA

25 maj 2010 22:16

DU ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards