Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 28 maj 2010

ÄNTLIGEN

Av Sara Erlandsson - 28 maj 2010 10:43

Sitter i skolan. Har precis lämnat in dom sista uppgifterna i skolan. Är så hiiiiimla glad nu! ÄNTLIGEN färdigt. :-D


Gjorde matteprov idag och hade sån jävla press på mig. Skulle jag få IG på provet så skulle jag på IG i betyg.. Och det var sån lättnad när hon gav mig provet och jag såg att hon bara hade kopierat uppgifter från boken och det var dom uppgifterna som har jobbat med hela veckan. Behövde knappt kolla på uppgifterna för jag kunde redan svaren i huvudet typ! SÅ JAG FÅR FÖRHOPPNINGSVIS GGGGG!!!!!!!!!! :-D

Lättnad, lättnad, lättnad.
Äntligen behöver jag inte ha ångest för skolan längre. För idag sätts betygen! 

Ikväll ska jag till Hällekis och va med massa folk :-) Får se lite vad som händer.
Ska försöka uppdatera lite oftare nu också.

MASSA GOA PUSSAR !

 
 
Ingen bild

mig

17 juli 2010 18:11

aja det gjorde ont

 
ucfuhubhnhuy

ucfuhubhnhuy

17 juli 2010 18:13

ihi

http://jjd

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards