Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under juni 2010

Av Sara Erlandsson - 15 juni 2010 13:59


SISTA NATTEN MED GÄNGET/FREDAG

Det kunde vart roligare om det inte hade regnat så himla mycket. Det som var roligt var att jag fick träffa så himla mycket vänner ifrån mina gamla skolor. Nja, det var sådär.. I slutet längtade jag mest hem. 

Josse, Marre, Sofie, Noor, Amanda & Lela


 

  Lela


    

Lela & Amanda


  

Olov


  

  


KOMMER SAKNA ALLA SÅ MYCKET!   

Av Sara Erlandsson - 13 juni 2010 14:49

        

Av Sara Erlandsson - 10 juni 2010 23:51

Räknade precis ihop alla mina kvitton & på mindre än ett år ( sen i augusti ) har jag handlat kläder för 7267.50 :-    


  


Vart faaaaan har alla dom kläderna tagit vägen? 

Av Sara Erlandsson - 10 juni 2010 15:39

Idag stannade jag hemma ifrån skolan. Orkade inte gå på brännboll, men jag hörde att våran klass vann! Såklart :-)    Grattis till oss.



Istället var jag hemma och var barnvakt åt min lillebror medan mamma var på sjukhuset med Liam. Hampus somnade på soffan, en sån bra barnvakt är jag! haha..

   


Sen åkte jag & mamma till Skövde. Där piercade jag tungan! Äääääntligen har jag gjort det. 


   


Har så jävla ont nu bara. Kan inte äta eller prata och det kommer nog vara ännu värre imorgon. Jaja, vill man vara fin så får man lida pin ;-)


Köpte en skolavslutningsklänning också, stör mig lite att jag kunde haft den på supén men bara för att jag köpte den så sent så blev det inte så. 

Köpte också ett pack med trosor, en tjocktröja och ett linne också.

Och för ett tag sedan köpte jag ett par jeans leggins som ni får se bild på nu.



    

  

  

    


Imorgon är det skolavslutning & efter det är det sista natten med gänget.

Ska vara med Lela på sommarland hela tiden, & kommer nog träffa Cicci o Amanda en del. Ska bli så roligt att träffa alla igen! 


Måste förresten berätta att jag aldrig åkte till Källby i tisdags så det är därför det inte kommit några bilder därifrån och varför det inte kommer komma det heller. 

Av Sara Erlandsson - 8 juni 2010 13:47

DET SOM SKA GÖRAS IDAG


- Städa rummet
- Välja kläder
- Raka benen
- Ansiktsmask
- Hårinpackning
- Duscha
- Sminka & Fixa



=)



Av Sara Erlandsson - 7 juni 2010 22:32

I fredags kom Cicci hit. Vi åkte hem till mig och sedan åkte vi till Blomberg och träffade massa folk. Tappade rösten senare på kvällen och blev skit hes! Lät nästan lite kul. 

     


    

 


På lördagen gick vi upp, käkade och gjorde oss i ordning. Sen cyklade vi till Hällekis och badade med David, Stoffe, Elin, Ida, Johan, Sebbe, Viktor & Olov.
David & Stoffe fick för sig att dom skulle dyka i med hjälm på sig, ifall om att dom skulle slå i huvudena ;-) hahah! Störda jäävlar :-D


Ni kan se det här 


 
   

Sen var vi & rökte vattenpipa hos Thörn & bara chillade :-)


    

Igår gjorde vi inte så mycket. Jag & Cicci låg ute och solade halva dagen & jag mediterade.. Haha, fan vad hon skrattade åt mig. Inte ens kul ;< försökte ju vara seriös! 
Hon åkte hem vid  4 och efter det var jag med Martin, Thörn, Olov, Viktor, David, Stoffe, Edward, Tobbe, Björk, Wille och hittade på massa saker. På kvällen sen gick jag hem. 

__________________________________________________
__________________


I morgon är det supé i skolan. Men jag vill verkligen inte gå på det eftersom jag inte tycker det är roligt och jag har inte köpt något att ha på mig så jag skiter i det. Ger mig inget nöje överhuvudtaget. Så jag stannar hemma i morgon! 
Men på kvällen däremot ska jag till Källby & träffa folk och festa. 
Kommer nog vara räääätt mycket folk där kan jag tro eftersom de flesta ska dit vitt jag vet. Ska försöka ta många bilder! :-) 


Av Sara Erlandsson - 6 juni 2010 14:53

Kommer snart ett inlägg med bilder =) 
Ikväll eller imorgon! 

Av Sara Erlandsson - 3 juni 2010 15:35


Fan vad skön denna låten är :-)

Ovido - Quiz & Flashcards