Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2010

LET'S DO IT REAL GOOD

Av Sara Erlandsson - 20 augusti 2010 18:35

Igår åkte jag till Hällekis vid 4 tiden. Var ute på en jävla "roadtrip" med Lund, Stoffe och Tobbe. Haha, fyfan för att åka moppe med Lund säger jag bara... Läskigt.
Vi var uppe i liften, riktigt fin utsikt där faktiskt! =) Var jävligt rädd bara eftersom det var förbannat högt!


       

Sen åkte vi tillbaka till Hällekis och gick till pizzerian där Olov, Viktor och Edward var. Sen kom Wille, David & Thörn också. Vi gick upp till honom och kollade på film eftersom det inte blev någon i förrgår för att det var personalfest hos dom.
Vet inte vad namnet på filmen var men den var inte särskillt läskig, utan mer bra.
   


Åkte hem vid 12 tiden & spådde. Har nog aldrig fått så bra kort som jag fick då! Min framtid ser ljus ut, hehehe....   


  PUSS

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards