Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2010

YOU CAN'T GO MY WAY

Av Sara Erlandsson - 31 augusti 2010 19:33

Matfestivalen i fredags var riktigt kul faktiskt, träffade folk jag kände hela tiden. As roligt!
Har knappt vart hemma någonting i helgen för det. Kom ifrån skolan i fredags, fixa mig, åkte till matfestivalen, kom hem, sov, gick upp, jobbade, kom hem, fixa mig, åkte till matfestivalen, kom hem, sov, gick upp & jobbade, kom hem, sov & gick till skolan.
Eller nej just det ja, Thörn & Wille var hemma hos mig i söndags och kollade film också =)


    På jobbet.


        

  Matfestivalen.



Igår följde jag med Lela hem till Vara helt oväntat. Hon gick av bussen i lidköping för att byta buss och jag följde med henne.


 

Här är Lelas dörr... Haha! En del bilder på bland annat oss.


 



Har inte gjort mycket mer i veckan faktiskt. Känner att jag börjar bli sjuk, är riktigt hängig, har ont i halsen och i huvudet. Hoppas det går över för imorgon ska jag & min klass åka iväg på en liten resa & övernatta. Blir nog skojigt.


Nepp, nu ska jag ta & städa lite oså innan Thörn & Wille kommer för att kolla klart på filmen vi börja kolla på.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards