Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 19 september 2010

ÅNGEST...

Av Sara Erlandsson - 19 september 2010 23:38

Sitter och funderar på hur jag ska göra om min blogg. Är riktigt spy trött på designen.

Imorgon är det skola. Blä, jag orkar verkligen inte.. Ska liksom åka moppe till Hällekis och hela min kropp blir som en isbit och jag lyckas alltid åka lite senare än vad jag ska så jag får alltid stressa som fan. Jobbigt.
Måste verkligen börja plugga nu, ligger efter en del i vissa ämnen.

Har sån jävla ångest för allting. Börjar få tillbaka mina stressblåsor och ångestattacker, jag hatar det verkligen.. Känns som om jag ska dö när jag får ångest attack!
Jag har ångest för att jag knappt har några pengar och dom jag har ska jag betala tillbaka skulder på. Jag har ångest för att jag behöver köpa kläder, verkligen behöver!
Jag har ångest för att jag inte har tid att prata med mina gamla kompisar... Vet inte hur många gånger jag har lovat att ringa dem men sen inte hunnit eller glömt av det, fan förlåt alltså!

Sen har jag ångest för att jag måste åka till pappa snart, har inte vart där på skit länge verkligen. Men som sagt.. jag har aldrig tid eller lust heller för den delen, kommer massa andra saker emellan hela tiden & jag lyckas alltid missa något kul när jag är där.

Sen dessutom har jag ångest för att jag inte pluggar...


Åh, usch. Jag hatar detta!


***


Något som fick mig på lite bättre humör är oss!   


                                     


SARA    LELA

 
 
Ingen bild

LELA

23 september 2010 11:09

Åh vad gullig du ääääär!!!!! Jag har tänkt så mycket på dig och äntligen fick vi träffas igår igen :) :) !!! Så jävla skönt. Dock är det inte bra att du ligger efter så mycket i skolan nu. Det är bara början. Låt det inte fortsätta så för du lär dig inte lika bra om du stressar hela tiden med saker. Och tänk på att skolan är mycket mycket mycket viktigare än något annat nu! Killar tar du hand om på fritiden, kompisar fester mm! SKÖT SKOLAN GUMMAN

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards