Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 23 september 2010

YOU MAKE IT REAL FOR ME

Av Sara Erlandsson - 23 september 2010 12:45

Var utanför skolan och gick lite härromdagen och såg att det stog jätte många elever utanför skolan. Hela stenportsgatan var full.. Undrade vad det var som hade hänt & såg att branalarmet hade gått! Haha   


   

***


 

Senare på dan åkte jag till Hällekis. Var med Martin, Stoffe, Wille & Thörn ett tag.

Jävlades med Wille & Thörn som vanligt.. Slutade med att Thörn höll fast mig och Wille i håret samtidigt som Martin tog en bild. Aah, det ser ju ut som något helt annat på bilden... haha!


Sen när jag skulle åka hem började det regna som fan. Så mina vita skor var/är inte så vita längre..

Fiiiint...


 

Sen har jag färgat håret. Såhär såg det ut innan... Skit fult.


 

Under tiden


   


Efter :-) = resultat


Lite söta bilder ifrån skolan!   


  Amanda & Emma


  Lina & Saga

 



Efter skolan åkte jag till Vara & då var jag med Emma. Herregud vad mycket vi pratade! Hade riktigt mysigt & trevligt faktiskt :-)
Vi var uppe i Varas lagerhus... Helt sjukt högt var det. Skit läskigt! Sen gick vi ner för alla 9 våningar... Man blev helt snurrig eftersom man går runt hela tiden.

        I huset till höger bredvid vindkraftverket, där sitter jag nu! :-D haha häftigt att man kunde se så långt.. Fast jag har zoomat in en hel del.


  Alla trappor neråt... Det ser ut som en skit stor fläkt eller något. Jag kan lova att det var lite jobbigt att gå faktiskt. haha!



Igår var jag med Thörn en stund efter skolan medans jag väntade på mitt tåg. Gick & frågade om praktikplats men dom hade redan någon.. Fan också.
Vi gick och käkade ponfrites på burger king och sen åkte jag hem till Vara :-)
Där träffade jag Lela & var med henne till halv 8. När jag kom hem duschade jag & pratade i telefon med Amanda. Skönt att prata med mina gamla kompisar lite, jag & amanda har dessutom bestämt att vi ska prata minst en gång i veckan framöver.   

Nu ska jag ringa komunen och kolla skolskjutsar, sen vet jag inte vad jag ska göra riktigt men ikväll ska jag prata ut med Cicci!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards