Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 26 september 2010

VART UTE PÅ LITE ÄVENTYR IDAG

Av Sara Erlandsson - 26 september 2010 21:25

Igår åkte jag till Hällekis i spöregnet. Var med Viktor och Thörn en stund, var meningen att vi skulle festa men det blev inte av. Vi satt hemma hos viktor och kollade på film istället & några drack ändå. Åkte hem vid ett.

    Hahaha, ser ni hur liten cykeln är för thörn eller?


***


Vaknade relativt tidigt idag, mådde inte så bra... Gick upp vid halv tio & mamma frågade mig om jag ville åka med på Geochaching. Jag tvekade lite först men sen bestämde jag mig för att åka med iallafall, och det ångrar jag inte!

Hade as roligt. Klättrade i berg, ner för stup, såg vattenfall & en hel del andra läskiga saker...


      Den där stenen letade vi efter. Den var hur liten som helst & låg bland typ 300 andra stenar, lätt!  
Det var nämligen kordinationerna till den riktiga chachen... & den var fanimej inte lätt att hitta!

  Till slut kom vi på att den kanske var här nere... Det är en spricka mellan ett berg och där skulle jag ner & klättra. Det kanske var 4 meter ner eller något & väl där nere var det fullt med vatten.
Tror ni det var läskigt? Oh ja.. Det kan jag lova, men fan vad kul det var!   

 

Mamma tog en bild på mig när jag var påväg ner. Det blev som tur var bredare och bredare ju längre ner jag kom men längst upp var jag tvungen att stå i sidled för att inte fastna... Det vita där nedanför mig är strömmande vatten. Det som var läskigt, det är att på bilden har jag bara gått ner en meter kanske. Fy.. Det var skit långt ner alltså!


 

Det var inte kallt i vattnet eller så... Nej, inte alls!  


   

Sen var det upp för vattenfallet som gällde.


 

DIT upp klättrade jag... Man kan inte ens se hur högt det är p.g.a min dåliga kamera -.- , men fyfan... Det var högt!


  En utav chacharna :-)



Nu ska jag lyssna på Volbeat, äta chips & välja kläder till imorgon :-) För då åker jag till skolan i Skövde & kollar på Stylist linjen där. Fan vad jag hoppas att det är något för mig! Isånafall flyttar jag antagligen snart till Skövde...


Vi hörs.

 
 
Ingen bild

Mamma

30 september 2010 17:28

Ja visst hade vi kul?! Tack för att du följde med, gumman!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards