Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 2 oktober 2010

2 PARTYS IN 1 NIGHT

Av Sara Erlandsson - 2 oktober 2010 23:07

Tjej/klass - festen var rätt galen igår. Jag hade skit kul faktiskt! :-)
Tråkigt att några blev sura i slutet bara men det löser sig väl.


               



Vid 24.00 gick jag och mötte Thörn, tyckte det blev lite för mycket på våran fest... Så vi åkte till Hällekis & gick till Lunds fest istället. Hade dött ut lite där men det drog snart igång igen :-)
Var en rätt lyckad kväll! Var bara en sak som jag kunde skippat men...


Bilder från Lunds fest.


       

           


Idag var jag på 110-års kalas för peter och cita. Var trevligt & fick väldigt go mat!

Tog bara en enda bild & den var på maten, haha! Fick både förrätt, varmrätt & efterrätt. Plus massa snacks & olika drinkar.


  Var mycket godare än vad det ser ut att vara!



Nu vettifan vad jag ska göra.. Är väldigt rastlös! På måndag får jag förresten veta om jag kommer in på stylist i Skövde. Hoppas hoppas hoppas men det är nästan 99 % säkert att jag gör det.


Nu orkar jag inte skriva mer. Pusshej.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards