Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2010

I NEVER MEANT TO DO THOSE THINGS TO YOU...

Av Sara Erlandsson - 24 oktober 2010 17:36

Nu, äntligen, har jag kommit på hur man laddar in bilder ifrån mobilen till datorn. Det tog typ 2 timmar eftersom jag var tvungen att ladda ner massa skit & bilderna la sig på fel ställe o.s.v. 


Helgen & veckan har vart riktigt bra faktiskt. Det har gått så himla fort! Det kändes som att det var helg nyss liksom. Kanske beror det på att jag trivs ganska bra i skolan nu? 


Började ju, som alla redan vet, snöa i veckan. Så jag & tjejerna tog lite bilder tillsammans :-)


       

  

       


Idrotten i skolan:





I fredags festade jag. Först var vi hemma hos Emma på förfest, körde lite ölspel m.m Sen gick vi till Malin på själva festen, det var där jag tog alla bilder. Efter det gick vi till någon annan kille på efterfest & efter det åkte jag hem. Hade ganska roligt faktiskt! Lärde känna en hel del nya människor. Det som var lite synd bara var att det var några som skulle börja tjafsa o bråka. 
Polisen kom på besök också för den delen, haha! Lite roligt var det faktiskt... 


  

    

    

        

Igår vaknade jag vid 16.00 Var så sjuuukt trött! Fy. 
Så det var skönt att sova ut lite. Åkte till Hällekis efter maten.
Vi gjord hemmagjorda bomber & kollade på film. 

  

  



Alltså.. bomberna blev väldigt dåliga & tråkiga. Ingenting att skryta med precis. På andra bomben kom det jävligt mycket rök bara. 

När jag kom hem spelade jag spel med mamma, putte, momo, stefan & camilla. Riktigt skoj faktiskt! haha.


Hittade en snygg keps som jag bara var tvungen att ha på mig resten av kvällen.


 



Nu ska jag sätta fart & städa mitt rum. Sen ska jag duscha & plugga! Fyfan.
Blir nog en film som godnatt saga :-)
Pusshej! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards