Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2010

MIN GÅRDAG VAR RÄTT BRA !

Av Sara Erlandsson - 27 oktober 2010 18:03

Hej!

Igår hade jag en ganska bra dag. Hade sovmorgon i skolan eftersom vi inte hade någon idrottlärare. Gick till McD & käkade frukost och där satt Hanna & hennes kompis, pratade med dem ett tag :-). Sket i att vara med på idrotten. Jag, Erika & Lela sminkade oss istället. 
Sen fick vi veta att vi inte skulle ha några mer lektioner för dagen så jag, Erika & Lela gick till H&M och kollade på kläder. Gick sedan till BIKBOK och köpte ett par byxor. 


  

  


  


  

  


  


  



Sen tog vi tåget till Vara. Vi gick till Lagman där vi sa hej till några kompisar. Sen kom min bror dit & hans kompis och dom skulle till Lidköping så jag åkte med dem. 
Gick av vid DLG och pratade med några kompisar. Sen åkte jag, tobbe & viktor med Tobbes bror till Hällekis. 

Jag kom hem & lagade mat till familjen och efter det gick jag in till Hällekis för att min moppe inte funkar. JÄVLA SKIT MOPPE!!! JAG HATAR DEN. Moppen stannade på vägen till Hällekis så jag ställde den i någons trädgård och gick där ifrån :-)! HAHAH

Sen var jag på gårn' hela kvällen. Fick skjuts hem av Marre. 
När jag kom hem duschade jag, kollade på film & gick o la mig. 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards