Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 5 november 2010

NÄSTA STATION: VARA!

Av Sara Erlandsson - 5 november 2010 17:39

Hejhej! 
Har inte uppdaterat på 2 dagar nu.


IGÅR:
Igår cyklade jag in till Hällekis, åkte hem till Lund sen gick vi till fritidsgården. Vi satt och spelade frågespel nästan hela kvällen. Ganska kul ändå, synd att jag är så jävla oallmänbildad bara! Hah. 
Sen gick vi hem till Viktor och kollade på film, kollade inte färdigt på hela utan vi gick ut istället. Efter det cyklade jag hem till Isac där Martin & Björk var. Kollade på när dom spelade =) 
Vid 12 cyklade jag och Martin hem till mig, vi satt & pratade o lyssnade på musik till klockan 5 på natten. Sen cyklade han hem och efter det låg jag och kollade på film till klockan halv 7 på morgonen.

IDAG:
Vaknade vid 16.00 Gick upp & åt o packade. Snart kommer pappa och hämtar mig & min moppe. Ikväll ska jag på kronan! Ska bli roligt att träffa alla vänner igen :-) 

Imorgon blir det ännu mer fest i Arentorps hyrlokal. 


Kan tyvärr inte ta några bilder eftersom min kära mobil är på lagning.. :-( 
Men ska försöka laga min kamera. Den är lite hej å hå...


Puss
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards