Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 6 november 2010

GALET...

Av Sara Erlandsson - 6 november 2010 15:39

...kul igår! var så jälva roligt att träffa alla gamla kompisar igår. Jag vet inte hur många jag kramade och sa hej till. Sjukt kul!! Jag bara längtar till fler såna tillfällen :-) 


Först åkte jag hem till Emma och gjorde mig i ordning snabbt som fan. Efter det åkte vi till Arentorp på förfest, inte jätte kul där eftersom många började bråka så vi ringde Emmas mamma och bad henne hämta oss tidigare. Vid 10 åkte jag, Emma, Nicky & Adam in till Vara. Jag & Emma gick på en annan förfest hemma hos Marcus. Stannade inte där särskillt länge utan vi gick vidare till Kronan vid 11 tiden. 
Hade skit kul inne på kronan faktiskt! Tack vare alla folk. =)


Efter kronan skulle jag & Lela på efterfest men Lela var tvungen att åka hem så jag gick dit med några andra, kanske inte kan kalla det efterfest precis... Satt mest och lekte med Skunks råttor   .  Stannade bara i en kvart osen kom pappa & hämta mig.  



Har tyvärr inga bilder... =( 


Snart ska jag duscha och lite så. Sen ska jag göra mig iordning och sen äre fest i Arentorp :-) 

P&K 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards