Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 9 november 2010

21.31

Av Sara Erlandsson - 9 november 2010 21:13

Kom hem för ett tag sen. Har precis käkat. 
Var i Hällekis med David & Thörn. Vi gick till gårn men det var stängt, antar att det beror på vädret? 
Hade inte räknat med att det skulle bli snö idag så jag hade på mig tunna leggins och converse, snacka om kallt! Så imorgon blir det till ordentliga kläder.


Vad tycker ni om att det snöar förresten? Jag tycker det är ganska mysigt, iallafall på kvällen & så länge det ligger på backen och inte i luften! Blir så irriterad när man får snö i ansiktet & blir pisseblöt. Men men, jag är svensk, så det är väl meningen att jag ska klaga?    


Mår förresten bättre idag än igår. Jag mår bättre när jag är ute och träffar folk faktiskt, för när jag är hemma en hel dag (som igår) så börjar jag analysera så mycket. Jag är en person som gärna tänker vääldigt mycket, både på bra & dåliga saker. Ni som inte vet det så är jag en människa som älskar att tänka positivt eftersom jag märker hur mycket det påverkar hur man mår. Man är vad man tänker. 

Jag älskar att skriva & har till och med en hemlig blogg som jag brukar skriva av mig på & där kommer det ofta in en del smarta tankar faktiskt, haha! 


Nej men iallafall.Jag har det lite stressigt just nu så jag antar att ångesten beror på det. Jag har såna perioder ibland. Speciellt vid den här tiden på året ( det är då det är som värst faktiskt ) men det brukar gå över till efter jul. Har så mycket att tänka på nu i slutet av terminen skolan, alla födelsedagar & allt innan jul oså. 


  

Fryser som bara den så nu ska jag in & duscha sen ska jag lägga mig i sängen & läsa en bok som mamma kom hem med till mig idag. Sara, heter den. Passande va? 


Sen ska jag sova & imorgon väcks jag av en (förhoppningsvis) sjungande mamma, som kommer in med presenter till mig. För imorgon är det min stora dag!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards