Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 12 november 2010

MIN DAG IDAG

Av Sara Erlandsson - 12 november 2010 16:43

Hejhej! 
Igår när jag kom till skolan fick jag veta att våran stylist lärare hade slutat (blitt sparkad?). Vi vet inte varför eftersom rektorn inte får säga det, men det går rykten om att hon har kallat någon elev för luder flera gånger, vet dock inte om det är sant. Läraren själv säger att det är för att hon har ätit godis, druckit kaffe och pratat i telefon på lektionstid. Hon säger också att många elever känner sig otrygg, rädd och orolig hos henne. Så hon var tvungen att sluta, det gick på bara några minuter, för precis innan hade hon pratat om planeringen för kursen och vart jätte glad. 
Så nu ska vi få våran svenska lärare i stylist ämnet. Får se hur det kommer gå.  

Nog om det.


Därför hade vi endast en lektion idag, matte. Efter det gick jag och Erika ut på stan, eftersom vi missade bussen. Vi gick till Gina Tricot där jag utnyttjade mitt presentkort (lägger upp bilder på vad jag köpte lite senare). 

Sen gick vi och åt på McD. Tog bussen till Lidköping och där gick jag också till Gina och köpte ännu fler prylar. 

Sen gick jag till DLG och träffade lite folk. Tog bussen till Götene för att hämta ut min mobil, som äntligen har kommit!!! (nuuu blir det mer bilder i bloggen :-))
Sen åkte jag till Hällekis och hämtade min lillebror på dagis.


Ikväll kommer David & Thörn hit antagligen, vi ska röka vattenpipa. Alla andra ska till parketten (ett maskeraddisko i lidköping) men inte vi :-)


Ska ta kort på alla mina kläder och lite så och sen blogga ännu mer! Puss 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards