Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 13 november 2010

HAR VART & BADAT IDAG

Av Sara Erlandsson - 13 november 2010 15:20

Jag vet att jag aldrig la upp bilderna och det igår som jag sa att jag skulle göra. Men David och Thörn stannade här till typ 11 och halvtimman innan de åkte hade jag sån sjuk huvudvärk. Jävlar säger jag bara. Allting bara gjorde skit ont! Huvudet pulserade och kändes som det skulle sprängas, ljud och ljus gjorde sjukt ont & jag mådde illa. 

Fick tre olika tabletter av mamma, bland annat migrän tablett. 
Men i morses när jag vaknade hade jag fortfarande ont i huvdet, det typ ömmade.

Sjukt!


Gick upp klockan 10 idag. Mamma, putte, Hampus och Liam skulle åka till badhuset i Skara och jag ville åka med. Jag motions simmade typ i 15-20 minuter sen satt jag i ångbastun, bastun och bubbelpoolen resten av tiden. Åkte så klart lite rutchkana också   


Nu ska jag snart äta, sen ska jag försöka skaffa ork till att gör det jag skulle gjort igår. Vi får se :-)

 
 
Ingen bild

LELA

14 november 2010 01:07

Usch stackaren. Har precis likadant som dig. Mitt huvud gör fruktansvärt ont. Har tagit tabletter som du sagt till mig att göra. Men ja! Har levt på det hela dagen & det gör fortfarande ont. De sjukaste är att jag typ tappa min syn och känsel i händerna. Så jävla äckligt. Så jag gick ut och gick en stund och då gick det typ över :-/ .. Har mått illa också! Seriöst, kände jag bara doft av typ parfym, kylskåp, schampoo, allt(!!) så ville jag bara spy. Tur att de inte kom fram något :-) .... hoppas att vi ses i skolan på Måndag. Får se om jag kommer. Ska ju till läkaren igen. Annars kan ju någon annan få min smitta. ! Vill bli friiiiisk. Godnatt :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards