Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 24 november 2010

SEN EN VECKA TILLBAKA

Av Sara Erlandsson - 24 november 2010 18:24

Har inte bloggat på drygt en vecka nu. Har inte orkat eller haft lust. 
Men här kommer update iallafall!


ONSDAG:
Sov hemma hos Erika. Vi bara pratade, pratade och pratade... Sen gick vi till ICA och köpte bananer med glass. När vi kom hem åt vi pizza, stekta bananer och glass till det, mums! Hade jätte mysigt   


   Erika har världens keligaste katt! Hayasinth tror jag hon stavas.  


TORSDAG: 

Jag & Erika försov oss i typ två timmar, bra gjort!   

Kom i lagom tid till hantverken. Vi har lärt oss att göra flätor. Fiskbens-fläta, inbakad fläta, utbakad fläta. 


  

Sen gick vi till McD som vanligt och åt frukost, som vanligt det med. Haha!


  



FREDAG: 

I fredags var jag i skolan som vanligt. På kvällen gick jag, Martin, Thörn & Jacob på bio. Harry Potter 7, del 1. Den var rätt bra! Bara längtar tills nästa del kommer, ska givetvis försöka se den på bio också. Kom hem vid 1 på natten. 


 


 


 


 

 

   Hahaha, snyggt...


 

LÖRDAG:

Åkte med mamma och mormor till Skövde för att handla julklappar. Jag köpte ljus och en bricka till det, jag älskar ljus & sånt mysigt! Köpte även sillybandz, haha...

På kvällen åkte jag på LAN hemma hos Thörn. Det var jag, Thörn och Edward bara så det var ett chill lan. Började spela wow lite smått, och jag säger bara en sak: Det går verkligen inte bra!! Hahah. Just nu är jag på level 12 eller 13 och har spelat kanske 5 timmar? Vettifasen.


SÖNDAG: 

Vi gick och la oss klockan 6 på morgonen och vid 11 var vi uppe och spelade igen. 

Vid 3 skulle Thörn ha kalas eftersom han fyllde år så jag gick ut och var med David. Vi gick hem till Lund och efter en stund kom Wille, viktor och Tobbe också. 

Åkte hem på kvällen sen och spelade wow igen, haha. 


MÅNDAG: 

Gjorde inte ett skit på hela dagen. På kvällen åkte jag till Lidköping och var med Martin i skejthallen. Försökte lära mig skejta men det gick inte så bra. Var ganska många jag kände i hallen faktiskt, det hade jag inte räknat med.   


  

IGÅR/TISDAG: 

Var kvar på extra matten i skolan. Tog sen bussen till Lidköping och tåget till Hällekis. Där stog thörn på stationen och vänta på mig och martin, som tydligen också var på mitt tåg. Haha! 

Vi gick till gårn, satt där och prata lite och sen åkte jag hem och slösurfade vid datorn hela kvällen. Åkte 4hjuling hem, skoj som fan i denna snön! haha. 


IDAG: 
Har suttit och pluggat hela dagen. Urtrist men verkligen jätte behövligt, har världens prov i morgon.

  

Nu orkar jag dock inte plugga längre så nu ska jag nog städa mitt rum och sen ska jag & mamma gå ut och gå. Mys! =) 

Har laddat hem ljudboken till boken vi måste läsa i skolan så jag hoppas det går bättre för mig nu. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards