Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 12 december 2010

MIN ÖNSKELISTA

Av Sara Erlandsson - 12 december 2010 21:45

Här får ni se min önskelista för i år.

Har ingen speciell ordning på sakerna så jag sätter dom i punkter bara. 

Önskar mig inget mer eller mindre. Utan kommer införskaffa mig det mesta med tidens gång själv, men det kan vara skönt att få lite hjälp på traven nu när det är jul & allt.   

  

  • En vanlig jävla kamera. Jag hatar dem jag har nu. Två av dom måste man ladda i typ 3 dagar & sen funkar den i en timma, värt? Nej. Använder den inte ens. Den andra går på batteri och det måste man byta efter varje användning. 

                     Jag vill bara ha en vanlig, sladdladdningsbar (kan man säga så?   ), billig                        skit. & som man givetvis kan lägga in bilderna i datorn snabbt och enkelt. 

 **************************************************



   

  • Trippeltång. Använder mammas just nu, så är inte jätte bråttom med det, men det skulle ändå vara skönt med en egen. 

**************************************************




  

  • Smink eller presentkort på smink butik. Gärna i mina färger (svart, brun, röd, koppar, guld, orange) det som passar blåa ögon. Även foundation & sånt, men det är kanske lite svårt att köpa åt någon annan. 

**************************************************



  

  • Stylingprodukter till håret.  Typ värmeskydd, inpackning, glansspray, spraybalsam. You name it. 

**************************************************



  

  • Presentkort. Kläder, kläder, kläder. Gärna på t.ex H&M, Gina, BIKBOK, Lindex, Carlings. 

**************************************************



  

  • Pengar. Vem vill inte ha pengar?

**************************************************



  

  • Goa parfymer. Nej? Öh, jo!

**************************************************





  

  • ONE-PIECE dräkt. Luuuuuuve. Skulle vääääldigt gärna vilja ha en sån orange, gul, grå eller typ svart... 

**************************************************




  

  • En ny tatuering och/eller en piercing i naveln. Kan ju inte alltid få allt ;-) 

**************************************************





    

  • Ljus & rökelser. Älskar allt som är mysigt. Och allt som luktar gott. Mums. Vill ha massor av saker i mitt rum. Ljus, rökelser, ljus, rökelser. 

**************************************************





Tja, detta är det jag kommer på nu. Egentligen önskar jag mig egentligen ingenting speciellt sådär utan detta är saker jag skulle bli väldigt glad över att få & sånt jag uppskattar.    

Nu ska jag sova. Puss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards