Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 1 januari 2011

NYÅRSBILDER! 2010-2011

Av Sara Erlandsson - 1 januari 2011 17:37

HOS THÖRN INNAN FÖRFESTEN


  

  

  

  


  


FÖRFEST HOS MARTIN


  

      


  

  

        

  

Hur många till orkar ni se?  Här kommer fler  


  

    

    

TORGET I LIDKÖPING/TOLVSLAGET/2011


   Räddade min kväll..   


  

          


EFTERFEST HOS BELLA


     

       



BUSSEN PÅVÄG HEM


     


TACK ALLA FÖR EN SKIT BRA KVÄLL! 


 
 
Ingen bild

anonym

1 januari 2011 21:21

Trevligt med bildlig dokumentation! ;)

hmm och så finns de sånt som lösenord på nästa inlägg... suck ;) Tråkigt det blev att va anonym helt plötsligt..

anonym

Sara Erlandsson

1 januari 2011 21:26

Ja, visst är det roligare att kolla bloggen när det finns bilder! :-)

Haha, ja så kan det ju vara ger ju tyvärr bara ut lösenordet till såna jag verkligen kan lita på och eftersom jag inte känner dig så är det inte så lätt. Hehe :-)

 
Ingen bild

anonym

2 januari 2011 01:20

Ja definitvt! Ne förstår nog detta, fast även om du inte känner mig så är jag nog inte främmande! ;) haha inte för att de gör nån skillnad men de får va så! ;D

anonym

Sara Erlandsson

2 januari 2011 02:37

Haha.. Jag är faktiskt väldigt nyfiken på vem du är för att vara ärlig! (=

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards