Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 4 januari 2011

VAD TYCKER NI?

Av Sara Erlandsson - 4 januari 2011 17:36

Har velat pierca mig länge nu men vet inte vad jag ska göra för någon. Tycker alla är precis lika snygga men här är de jag funderar mest på: 


  


1. Labret. Så jävla snyggt! Jag tror jag skulle passa i det men det känns som att det är så många "skabbiga emos" som har labret och jag vill inte förknippas med en skabbig emo. Haha! 


  

2. Off center - Labret. Också skit snyggt.. Vet dock inte om jag skulle passa i det. 


  

3. Mouche. Tror jag skulle passa i den eller labret bäst. Fast denna är så fjortis - stämplad så jag vet inte... Vill inte se ut som en fjortis. Fast i och för sig ska man ju skita i vad alla andra tycker.


  

4. Smiley. Fifan vad snyggt det är med en sån alltså.  Har velat ha en sån hur länge som helst! Sen är det inte så många som tycker det är snyggt, och därför gillar jag den ännu mer ;-) 

 
 
Noor

Noor

4 januari 2011 18:15

SMILEY, skit snyggt är det och "alla" har inte det heller!
Annars Mouche, också skit snyggt men dock är det den där fjortis stämpeln.. men strunta i den :D

http://noorolsson.myshowroom.se

 
Ingen bild

Thörn

4 januari 2011 18:39

Smiley är lätt snyggast :)

 
Ingen bild

anonym

4 januari 2011 20:02

Labret. Den är nice! Klassisker helt enkelt. Men alla hade varit snygga på dig tycker jag allt!
När ska du pierca dig?

anonym

Sara Erlandsson

4 januari 2011 21:07

Tack så mycket! :-) Jag tror det blir antingen labret, mouche eller smiley när ekonomin tillåter.. haha så det kan ju vara precis när som helst..

 
Ingen bild

Lela

5 januari 2011 20:19

Oj, svårt där du. Skulle nog säga näsan! ;) tycker att det är så himla fint, därför har jag det! Haha =) kom igen, det skulle du passa i.

Annars "ifall inte det duger till svar" så röstar jag nog på labret eller mouche. Skitsvårt att säga. Men labret skulle nog ändå vara lite ovanligt på dig, skulle nog se dig som en ond person HAHA. (tänker på hur du skulle se ut) .. & mouche skulle jag nog känna igen dig som den där SÄRA:N! ;) ifall du tycker att det är fjortis stämplat så är det nog igen idé att ta det. Jag tycker inte det längre, det är nog mest hur man passar i det osv. Du skulle passa i det.
Men kom ihåg att NÄSAN är nummer ett, ändå liksom ;) <3

Sara Erlandsson

5 januari 2011 23:05

Hahah. Jaa, din jävla näsa alltså ;-) .. Nemen, jag vill ha det också! Men nu när jag har pengar vill jag pierca något ordentligt eller så..
Ska göra det på fredag och det blir antingen:
1. Labret
2. Medusa
3. Smiley.
Lite beslutsångest.. men tror det lutar mot labret faktiskt!
Haha :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards