Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 5 januari 2011

SVAR PÅ KOMMENTAR!

Av Sara Erlandsson - 5 januari 2011 23:16

 



Ja, det var den nog allt. Den var sådär bra, fast ändå bra haha! 
Ja, jag umgås nästan bara med killar... Varje dag om man säger så. Däremot har jag väldigt nära tjejkompisar som bor lite längre bort. T.ex Amanda, Cicci, Lela (lela är det mer nu när vi går i samma klass, men inte mycket efter skolan. Däremot är vi bästa vänner) & Erika.  Du har säkert läst om dom här i bloggen, jag träffar dem väldigt sällan men de är dom som vet ALLT om mig & det känns precis lika underbart varje gång vi träffas fastän det kan ha gått flera månader emellan. 
Varför? Jag har alltid haft lättare att bli kompis med killar och jag är inte så "rädd" av mig som kanske många tjejer är. Jag är alltid mig själv och bjuder ganska mycket på mig själv. Jag gillar inte att bråka, det är det värsta jag vet och killar bråkar nog inte lika mycket som tjejer. Sen är det lättare att skaffa killkompisar snabbare än tjejer, tjejer är så "svåra" att komma åt om man säger så, så det har nog blitt så iom att jag flyttat så många gånger och inte "hunnit" skaffa mig RIKTIGT bra tjejkompisar :-) 
Men jag har väldigt många tjejkompisar också, träffar dem bara inte lika ofta.
Det blev ett långt svar men hoppas det dög :-) tack för kommentaren. 

Ja, det var den nog allt. Den var sådär bra, fast ändå bra haha! 


Ja, jag umgås nästan bara med killar... Varje dag om man säger så. Däremot har jag väldigt nära tjejkompisar som bor lite längre bort. T.ex Amanda, Cicci, Lela (lela är det mer nu när vi går i samma klass, men inte mycket efter skolan. Däremot är vi bästa vänner) & Erika.  Du har säkert läst om dom här i bloggen, jag träffar dem väldigt sällan men de är dom som vet ALLT om mig & det känns precis lika underbart varje gång vi träffas fastän det kan ha gått flera månader emellan. 


Varför? Jag har alltid haft lättare att bli kompis med killar och jag är inte så "rädd" av mig som kanske många tjejer är. Jag är alltid mig själv och bjuder ganska mycket på mig själv. Jag gillar inte att bråka, det är det värsta jag vet och killar bråkar nog inte lika mycket som tjejer. Sen är det lättare att skaffa killkompisar snabbare än tjejer, tjejer är så "svåra" att komma åt om man säger så, så det har nog blitt så iom att jag flyttat så många gånger och inte "hunnit" skaffa mig RIKTIGT bra tjejkompisar :-) 


Men jag har väldigt många tjejkompisar också, träffar dem bara inte lika ofta.


Det blev ett långt svar men hoppas det dög! tack för kommentaren. 


 
 
Ingen bild

anonym

5 januari 2011 23:33

Ah jag har läst om dem faktikst :) Du de låter trevligt, visst e vi inte alltför bråliga av oss? ;) Men fan vilken cool egenskap! att ha lättare att bli vän med motsatta könet! det e fan inte dumt asså!
RESPEKT säger jag bara, för dig som kan det

Du ju längre desto bättre! ;o

anonym

 
Ingen bild

Lela

6 januari 2011 02:38

Ahhh :D Skönt att läsa. Skulle vart mer roligt ifall vi kunde umgås lite mer, som förr... då allt var SÅ JÄVLA KUL :D . saknar det så mycket! <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards