Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 9 januari 2011

BARA LITE TJÖT.

Av Sara Erlandsson - 9 januari 2011 16:33

Vad ska jag göra idag nu då? 


Hade inte tänkt att stanna hemma idag men jag kan inte ta mig någonstans (hem rättare sagt) eftersom mamma och putte tydligen skulle kolla på film & plugga...   


Så.. 


1. Städa.

2. Äta

3. Dator, tv + cola. 

4. Plocka fram kläder för imorgon. (så slipper jag stå och ha beslutsångest imorgon bitti)

5. Något.. vad jag vill.. ?


Ska nog åka till Lidköping efter skolan imorgon. Jag måste verkligen skaffa en praktikplats snart.. & juste.. får inte glömma att sjukanmäla mig till tandläkaren imorgon! 


Haja. Iallafall. Hejdå. 


   Jag är galen...


Och förresten, vill ni ha lösenordet till inlägget nedan så får ni fråga mig! Jag måste dock veta vem personen är (eller iallafall veta att det inte är någon som inte får veta) så det är ingen idé att fråga anonymt.

 
 
Ingen bild

anonym

9 januari 2011 17:20

Jasså de blir lidköping imörn, de gillas! Nån aning om vart du ska praktisera?

Ne de e klart! ;)

anonym

Sara Erlandsson

9 januari 2011 17:35

Haha jaså? Antar att du bor i Lidköping.

Ja, jag tror jag ska gå till Anettes hår- och nagel makeri! :-)

 
Ingen bild

anonym

9 januari 2011 18:01

Ah de du! ;)

Okej, låter bra :)

anonym

Sara Erlandsson

9 januari 2011 18:05

Hahah fan jag är så nyfiken på vem du är...
Får jag inte ens veta hur gammal du är? (a)

 
Ingen bild

anonym

9 januari 2011 18:39

bra! Nope, inte nu ;) jag kanske avslöjar detaljer nån gång när du är så nyfiken så du knappt kan stå ut längre! Men jag e ingen 40 årig pervo-gubbe, de kan jag lova

anonym

Sara Erlandsson

9 januari 2011 19:38

haha.. okej, det gjorde inte saken bättre.
Men jag har listat ut några saker iallafall:

1. jag tror du bor i lidköping
2. du är kille
3. du är troligtvis äldre än mig
4. jag vet antagligen vem du är, men jag känner dig inte & du känner inte mig heller ?
5. jag måste ha dig på facebook eftersom du alltid läser efter att jag har lagt upp länken till bloggen där.

Haha, rätt? :-D

 
Ingen bild

anonym

9 januari 2011 20:25

haha detta var kul! Punkt tre, vad får dig att tro det?:) Ah du vet vem jag är tror jag nog, och nej jag känner dig nog inte om man säger så

Ah facebook vänner e vi allt!

Men gissa på du, ju mer du gissar ju mer avslöjar jag kanske :D

anonym

Sara Erlandsson

9 januari 2011 20:54

Hm..
vet inte varför jag tror det. Jag får en känsla av det bara :-)

Haha, se där :-D hade lite rätt iallafall!

 
Ingen bild

anonym

9 januari 2011 22:11

hmm.. okej! :)

Det mästa rätt ju! Bra jobbat! Du kan allt läsa människor

anonym

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards