Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 9 januari 2011

GET WHAT YOU WANT

Av Sara Erlandsson - 9 januari 2011 23:15

Kollade på en så jävla bra film nyss. 


  


Vet inte om det är många som vet det men jag är en människa som älskar att tänka positivt. För jag vet att det verkligen funkar! 


Orkar inte riktigt förklara hur just nu. Men här kan ni se inledningen av filmen(spola typ 2 min). Den är lite seg dom första 5 minuterna men sen får blir den helt makalöst bra hela filmen!


Tror inte många orkade kolla på hela, men jag råder er till att göra det. Vill ni ladda ner filmen så går det också att göra   


Fick väldigt väldigt mycket inspiration efter att ha kollat på filmen och ska även läsa boken. Jag bestämde mig för att börja tänka positivt med en gång och börja "önska" mig saker. 


Så jag klippte ut saker ur tidningar som jag önskar mig. Bl.a ett jobb, fler kompisar m.m

Sen skrev jag när jag ville att det skulle slå in :-)


   Klistrade det över min säng.

   


Såhär gör du: 


1. Bestäm dig för vad du verkligen vill ha. (kärlek, pengar, jobb m.m) 

2. Tänk varje dag att du vill ha det & att du kommer att få det. 

3. Tänk inte bara att du "vill ha det". Tänk att du redan har det, lev som att du redan har det. 

4. Var öppen för förslag. 

5. Tänk inte " det här funkar ju inte " för då lär det inte funka. 


Här kan du läsa mer om det (www.thesecret.tv)


Hör gärna av dig när det har slagit in & tala om vad det var du "önskade" dig. 

 
 
Ingen bild

anonym

10 januari 2011 00:20

Det här är nog bra :) Jag ska kolla på filmen!

anonym

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards