Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 11 januari 2011

KÖRDE BODY PUMP IDAG

Av Sara Erlandsson - 11 januari 2011 13:05

Kom till skolan. Fick veta att idrotts läraren var sjuk så vi började en timma senare. 

Vi gick till McD & käka frukost, såklart   


På idrotten körde vi Body Pump. Sjukt jobbigt! Herregud.   

Men är iallafall riktigt stark nu. Det är knappt så benen orkar bära upp mina starka muskler.   


  

     

  

Efter idrotten gick vi in på Gina. Köpte en tröja där. 


Ska egentligen göra klart novellen nu. Så ska göra det snart. Sen åker jag till lidköping!:-)



 
 
Ingen bild

Lela

11 januari 2011 13:59

haha shit, du? muskler? haha

 
Ingen bild

tack da

11 januari 2011 14:03

orka att du lägger upp sån skit eller, emo.... jag e med på bilden ja går i din klass du kan ta bort annars anmäler jag fattar du eller... orka hänga ut folk på bilder utan o fråga om lov elleee????? ne juste.......

Sara Erlandsson

11 januari 2011 14:04

lela din jävla bajskorv. Ok? hejdå.

 
Ingen bild

hanna

11 januari 2011 14:58

pierca :D

Sara Erlandsson

11 januari 2011 18:23

Jag ska det imorgon! :-D

 
Ingen bild

anonym

11 januari 2011 20:15

Trökigt med folk som har för dåligt självförtroende för att be snällt.

Vad gick de ut på? :)

Vad blir det för Piercing nu då? :)

anonym

Sara Erlandsson

11 januari 2011 21:56

Haha, jo sant.. Fast nu var det inte så i detta fallet. Vi driver bara med varandra :-) Det är lela som har kommenterat!

Shit, det var skit jobbigt! Vi hade vikter på en såndär stång (vad heter det? styrketräning?) och så gjorde vi olika rörelser. Bl.a bänkpress osådär.

Jag vet inte.. Ska fråga piercaren. Antingen vanlig labret eller vertical labret!

 
Ingen bild

anonym

12 januari 2011 11:12

Haha ok! Låter extremt jobbig faktiskt Haha!:D Ah okej den dar vertikala labreten va grym!

anonym

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards