Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 11 januari 2011

JAG BLOGGAR

Av Sara Erlandsson - 11 januari 2011 21:56

Fyfan vad min rap lukta illa.. känner den fortfarande!   


Efter skolan gick jag & Lela och kollade i affärer. Hann dock inte kolla så mycket för bussen gick.

  

Lela på bussen på g mot ldk.


Tog bussen till Lidköping och gick o mötte Wille, Thörn & Jakob. Vi gick till Stadium där Wille skulle hålla på att vela... 

Sen gick vi till tåget som skulle gå klockan fem. Först fick vi veta att det var försenat i 35 minuter och sen efter en stund säger dom att det är inställt! 

Skulle följt med Wille hem men han gick och köpte en snowboard istället så jag och Thörn tog bussen till Götene hem till honom. 


  

Thörn på bussen på g mot Götene. 

Såg så jävla roligt ut.. skrattade som fan åt att han inte fick plats med benen helt rakt för att han hade för långa ben.... HAHAH. 


  

Han sitter rätt snett med benen om ni inte ser det...


Nu sitter jag här med ansiktsmask i hela fejjan (: har precis fyllt upp dagens första glas med Cola & nu ska jag faktiskt plugga!  ..  ..... omg, är jag sjuk?


Sen ska jag gå & lägga mig. Är sjukt trött.. Ska upp vid 5 imorgon igen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards