Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 14 januari 2011

VAD TYCKER NI OM PIERCINGEN NU DÅ? ;-)

Av Sara Erlandsson - 14 januari 2011 20:47

Igår gick jag, Erika & Lela ut och shoppade lite innan jag & Erika åkte hem till henne. 

Köpte en tröja, en foundation & en mascara. 


Sen åkte jag & Erika hem till henne. Som vanligt käkade vi, prata & prata och bara tog det lugnt .  

Tog massa flumnbilder också. 


  

  

  


  
  
Jag & Erika är ju king på att laga mat   
  
Förresten, jag piercade ju mig igår. Hur tycker ni det blev?
  
Idag i skolan .. äh fan jag bloggade ju förut så ni vet ju redan. Hade typ hantverk hela dagen. Åkte till Lidköping efter skolan & gick till DLG. Sen åkte jag, Martin, Thörn, Robin & Samme hem till Martin. 
Efter det gick vi hem till Samme och spelade Fifa.
  
   Jag var ju grym såklart!     
Martin åkte med mig hem. Så nu sitter vi här och sjunger    käka chips & cola.
Gutt. 

 
 
Ingen bild

anonym

14 januari 2011 23:24

du de blev jätte bra! :) Låter som en händelserik dag dessutom, hoppas den va trevlig

anonym

Sara Erlandsson

15 januari 2011 02:17

Tack så mycket! :-)

ja, det var den :-D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards